Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Interessant artikel

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Doe je het goed of doet het je goed?Een spirituele visie op voeding: vraaggesprek met diëtiste Rya Ypma

door Diederick Sprangers

"Ik mag geen dierlijke vetten." "Wil je zonder melkproducten koken, want daar kan ik niet tegen." "Je moet oppassen voor snelle koolhydraten, daar word je dik van." "Verse groente en fruit, daar gaat het om." "Hoor eens hier, ik ben geen konijn. En dat gezonde brood is ook niet te vreten." "Er zijn goede en slechte vetten, en ook goede en slechte koolhydraten." "ja hallo, daar moet je eerst een diploma voor halen, voordat je die allemaal uit elkaar kunt houden." "Elk pondje gaat toch door het mondje: als je wilt afvallen, moet je gewoon minder eten." "En meer bewegen, anders werkt het ook niet." "Ik krijg er best wel wat af, maar het zit er zo snel weer aan. Ik doe het gewoon niet meer." "Alles wat lekker is, mag niet. Ik wil ook nog een beetje leuk leven!"

Lees meer:
http://www.antroposana.nl/info/doethetjegoed.htm

Laatst aangepast door Odette op ma 31 aug 2009 14:01, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Loesewies

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Grappig Odette, ik heb net 'n boek vd bieb in huis over voeding en spiritualiteit. Heel mooi om es te lezen zo'n boekje ook.
Dank voor de link.

Lieve groet, Marga
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 mei 2009 20:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1