Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

In november tellen we positieve punten!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Hallo, hier gaat het goed, maar ja, we zijn nog maar 4 dagen onderweg. Ik heb het meeste moeite met dat ene kleine stukje chocola, ik blijf maar aan chocola denken de hele dag. Ik kan ook zeggenÑ ik haal het niet in huis, maar dan wordt het echt een complete obsessie en komt er een dag dat ik toch bij de supermarkt langs ga en 1 reep in 1 keer op eet. En niet zo'n eentje van 125 gram, Nee gelijk zo'n grote van Lindt met hazelnoten van 300 gram!

1 stukje chocola per dag 4/30
Sporten 3/20
1 uur wandelen per dag 4/30
2 stuks fruit per dag 4/30
half uur studie per dag 4/30

Totaal 19/140

Ai Odette, dat is waar ook, je mag niet meer in Nederland in groepsverband sporten! Ik ga elke dag naar de sportschool voor inderdaad groepsles ( Spinning en Bodypump), en had zelf al wel een spinning fiets thuis, en sinds vandaag is het materiaal voor Bodypump ook gearriveerd, zodat ik straks gewoon thuis door kan gaan, want de sportscholen gaan hier vanzelf ook weer dicht.

Jeetje Anneke, wat een poetswoede! Wel heel erg goed voor het afvallen natuurlijk Lachen [/list]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja, lekker bezig. Vandaag 4 kruiwagens vol blad weggebracht.
Kamer nog een muurtje geschilderd, is nu ook klaar.
Morgen misschien een paar platanen snoeien.

20 min. Hoepelen 1 punt.
Klussen 10 punt ‼️
1 liter water 1 punt.
Menu gemaakt 1 punt.
13 punt.
Morgen probeer ik een suikervrije dag. Moet toch een keer lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 23:28    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Ik lees wel alles hier (tenminste dat probeer ik) maar ik heb helaas geen tijd / energie om op alles te antwoorden. Excuses.

Geke schreef:

Ik heb gister en vanmorgen geen cake bij de koffie gehad, dankzij jullie! Met name de tips van Odette helpen me: het zijn dus je gedachten die je sturen en die jij ook kunt sturen... Ik bedenk me terwijl ik een plak cake (lekker dik!) snijd voor mijn man, dat ik die plak lekker niet neem. Het is namelijk echt niet goed voor me, wat heb ik hier nu aan, al dat vet en suiker ga ik maar opslaan, Nee ik ben echt sterker dan die cake hoor. Weet je wat, ik ga er van genieten als ik mijn man zie genieten van zijn plak cake! En ik geniet van mijn koffie.
Dat soort gedachten.
En niet alleen de gedachten, het dan combineren met het uitvoeren, dus twee mokken koffie met één plak cake serveren. En daar heel tevreden mee zijn.
En als het dan gelukt is... wow wat voel ik me dan sterk!

Goed bezig Geke! Vooral dat je je gedachten aanpakt: dat gaat je vast voordeel opleveren! cheerleader cheerleader cheerleader

Anneke69 schreef:
Hè, hè. De hele dag in de keuken gewerkt. Een kastdeurtje was wat beschadigd en de verf was er bijna af. Dus gemaakt geschuurd. En toen vond ik de andere deurtjes ook wat vaal en wat verf eraf. Dus alle deurtjes geschuurd en geverfd. Het ziet er weer prachtig uit. Toen de vloer ook maar even in de was gezet.

Zooooo dat vind ik knap dat je zomaar 'even' je kastdeurtjes schuurt en verft! Daar zou ik echt maanden tegen aan hikken! (En er hoe dan ook de puf niet voor hebben! Petje af!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 10:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dinsdag en woensdag:

Mijn doelen:
* geen suiker - gelukt 4/30
* geen bloem - gelukt 4/30
* vier eetmomenten per dag. - gelukt 4/30
* yoga of rustmoment 1x gelukt 2/20
* huishoudelijke taak gelukt 4/20

Totaal 18/130

Ik voeg er een doel aan toe: eerst vier basistaken dan pas internet.

Laatst aangepast door Kordiya op do 05 nov 2020 15:27, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 10:44    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Reageer met quote
Ben ik weer.
Helaas migraine erachteraan gehad. Geen pizza meer voor mij...
Vandaag doe ik het nog even rustig aan. Straks even buiten proberen.
Morgen pak ik de draad weer op.
Fijne dag! Hier schijnt de zo’n gelukkig .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 12:28    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Sophie schreef:
Ik heb het meeste moeite met dat ene kleine stukje chocola, ik blijf maar aan chocola denken de hele dag.

Ik neem ook (volgens plan) één stukje choco in de avond, gelijk na het avondeten. Ik kijk er juist de hele dag naar uit, het is een beloning voor netjes aan mijn eetplan gehouden. Zo kun je het ook zien.

T/m gisteren 42 punten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 18:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje Anneke, waar haal je de energie vandaan!

Odette, misschien moet ik het inderdaad gaan zien als een beloning aan het eind van de dag.

Liesbeth, en naar buiten geweest?

Ik ben vandaag vast wel al 5 minuten wezen wandelen, we hebben hier een DANA, een meteorologisch fenomeen aan de oostkust van Spanje in de herfst en het voorjaar. Dat betekend dat er heel veel regen valt in heel korte tijd wat de beruchte overstromingen oplevert. Toen ik terug kwam van de sportschool stond er al een auto met de voorkant in een stuk weggeslagen weg en thuis aangekomen zalige natte sokken gehaalt toen ik uit de auto stapte. Volgens mijn moeten we nog t/m zaterdag met dit weer.

Dus na mijn Bodypump les ter compensatie een uur cross trainer gedaan, ter vervanging van het uur wandelen, zodat ik toch mijn dagelijks objectief haal. Nu ondertussen een lekkere warme pyjama aan, en even een stukje van een kerstfilm op Netflix kijken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 18:32    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
Sophie @ Jeetje Anneke, waar haal je de energie vandaan!

Uit mijn tenen. Lachen

Donderdag.
Helaas niet gelukt. Geen suikervrije dag.
Menu gemaakt ( voor morgen) 1 punt.
20 min. gehoepeld. 1 punt.
Hele huis gestofzuigd. 5 punt.
Tuin gewerkt en één plataan gesnoeid. 5 punt.
1 liter water 1 punt.
13 punt. cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 20:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Anneke69 schreef:
Sophie @ Jeetje Anneke, waar haal je de energie vandaan!

Uit mijn tenen. Lachen

Ik val van me stoel van het lachen!
Ik ga me dan meteen afvragen of je zulke lange tenen hebt! Nee toch?! Geschokt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2020 20:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week 1. 4 kilo afgevallen Erg blij , maar goed ik had de afgelopen 3 weken er ook wel 3 kilo bij gekregen, dus logisch dat zo gauw je op je eten let en goed sport dat het er ook weer snel afgaat.

Na 5 dagen, elke dag nog mijn objectief gehaalt:

1 stukje chocola per dag 5/30
Sporten 4/20
1 uur wandelen per dag 5/30
2 stuks fruit per dag 5/30
half uur studie per dag 5/30

Totaal 24/140

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2020 10:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 6 van 17