Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

In januari halen wij nog steeds positieve punten!!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Gelukkig weer onder de 70. Na de kerst was er een beetje de klad in gekomen, nét boven de 70, vandaar dat ik hier niets invulde. Maar ik ben weer op de goede weg.
Maandag naar de POH, dus ik hoop er nog een paar ons vanaf te snoepen (nou ja, niet snóepen natuurlijk Grap, maar je snapt wat ik bedoel...)

Voor iedereen geldt: volhouden. Zowel je gekozen eetstijl en nieuwe gewoonten als de corona maatregelen.

Alle lopende afspraken afgezegd omdat je maar met 1 persoon op bezoek mag. Maar het blijft hier en daar krom. Zoon en schoondochter gaan niet bij (haar) moeder op bezoek, want dat mag niet, dus komt zij naar hen. Zijn ze dus toch bij elkaar. Klopt eigenlijk niet...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 12:15    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Ik probeer tussen de 1000 en 1200 cal. Te eten. Vandaag aan het werk. Eens kijken of mijn stappenteller het doet. Ik heb mijn smartwatch niet om. Vergeten.

Het lijkt krom met die maatregelen ja. Maar ik denk dat het de bedoeling is dat zo min mogelijk mensen zich verplaatsen, al zou dat misschien weer betekenen dat je pa of ma op moet halen. Tja een beetje dubbel. Nou ja. Hopen dat het helpt, dan zijn we er zo snel mogelijk van af.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 12:34    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Donderdag
Optijd naar bed 0 pt
1,5ltrwater 2 pt
Max 3 koffie per dag 3pt
Administratieve klussen 0pt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 16:20    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Menu gemaakt en gevolgd 2 punt.
20 min. gehoepeld 1 punt.
30 sec. planken 1 punt.
Suikervrije dag. 5 punt‼️
Huis en tuin klusjes. Kast opgeruimd. 1 punt.
Wandelen 13549 stappen. 2 punt.
Schaaltje rauwkost. 1 punt.
3 stuks fruit. 1 punt.
Water 1 liter. 1 punt
15 punt.
Gelukkig ik heb de draad weer te pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 16:50    
Vrouw Weeggegevens   Wil2211
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten, calorie tellen

Reageer met quote
Een samenvatting.

Week 2, dag 6: 28.5 uit (maximaal) 32.5 punten. Een paar punten gemist, 88% gehaald.

Week 3. Zelfde doelen, geen verandering. Inmiddels alweer bij dag 3
1. IkPas (geen alcohol): elke dag: 2 uit 3 punten.
Even bewust een glaasje gedronken om de inauguratie van President Biden en VP Kamala Harris te vieren.
2. 2 liter vocht: elke dag: 3 uit 3 punten
3. Minimaal 15 minuten beweging: 5X per week: 3 uit 3 punten
4. Krachttraining: 3X per week 7: 1.5 uit 4.5 punten
5. Fotografie: 4X per week: 3 uit 4.5 punten
6. Hardlopen: 3X per week: 0 punt uit 3 punten.

Week 3, dag 3: 12.5 uit (maximaal) 32.5 punten.

Wij hebben onze afspraken dit weekend en volgend weekend afgezegd, we gaan wel lekker naar buiten, uitwaaien en fietsen. Een beetje de zon op mijn gezicht krijgen. 's Avonds zoomen met vrienden, gelukkig zijn deze technieken er allemaal! Ik probeer te focussen op wat nog steeds toegestaan wordt, en niet te kijken wat even niet meer mag. Dat maakt het allemaal wat draaglijker.

Succes allemaal.

"The journey of a thousand miles begins with one step." - Lao Tzu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 19:09    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
164/200 en nog 9 dagen te gaan, dat moet lukken!

Hier ook van alles afgezegd en uitgesteld. Helaas, het is nu even niet anders. Volgende week ben ik jarig en er was een leuk plan bedacht door man en kinderen om in dat weekend overal langs te gaan, dus geen visite thuis maar verdeeld over het weekend bij alledrie langs. Maar dat kan ik niet doen terwijl manlief alleen thuis zou blijven! Streep erdoor dus.
Het worden soms kromme redenaties, maar de strekking is duidelijk: zo min mogelijk contacten en bewegingen.
We zullen wel een Skypeverjaardag hebben, denk ik.

Fijn Liene, dat je hier weer schrijft!

Een andere keer schrijf ik langer, maar weet dat ik jullie berichten altijd allemaal lees. Maar overal op reageren lukt niet altijd.

Succes iedereen en een fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 5:49    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Ik heb vandaag mijn gewicht van afgelopen woensdag ingevuld als waarschuwing. Mijn gewicht was vanmorgen gelukkig weer net onder de 67 maar ik wil hem daar wel onder proberen te houden. Het liefste onder de 66 zodat ik wat speling heb.
Ik heb volgens mijn stappenteller gisteren toch nog 10083 stappen gemaakt. Dat is mooi voor een werkdag.
Verder heb ik gisteren geen onverantwoorde dingen gegeten. Ik had wel heel erge honger toen ik thuis kwam van mijn werk maar heb netjes een cracker met kaas voor mijzelf klaar gemaakt. Trots!!
En zo hoort het. Geen wijntje gedronken. Ook weer een extra punt.
Helaas merk ik dat mijn hongergevoel en dan vooral trek, weer terug heb. Daar zal ik mee moeten leven en weer sterk moeten zijn om niet toe te geven en de juiste keuzes moeten maken.
Wat de arts al zei... je maag is kleiner. Er past precies een broodje kaas in, maar ook een gevulde koek. Aan jou de keuze wat je pakt.
Als ik terug kijk naar mijn eetdagboek van een jaar terug, kreeg ik met moeite 750 calorieën binnen, dat is nu wel anders Lachen

Ik heb net het huis al weer snel doorgewerkt, je blijft aan de gan met een gezin die thuis is. De badkamer is ook weer helemaal glimmend. Ook weer goed voor mijn punten.
Het zonnetje schijnt hier, dus straks even lekker een rondje lopen. Goed voor de gezondheid.
Dochterlief heeft gisteren gelukkig wat boodschappen in huis gehaald, dus dat kan wachten tot morgen.
Ik heb een hekel aan boodschappen doen als het druk is. Zondag ochtend komt mij beter uit.

Nou iedereen succes maar weer.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 12:47    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Kom ff zwaaien. Gaat goed hier...

Ook blij met Weegclub? Help met je donatie!! https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
vrijdag:
Geen suiker gelukt 22/31
Geen bloem gelukt 22/31
Maximaal 1 tussendoortje op een dag - niet gelukt -18/31
Geen extraatjes eten: niet gelukt 11/31
Dagelijks rustmoment, gelukt 22/20

Huishoudelijke taak Nee 9/24
Werken aan project.ja 11/17
1xl per week krachttraining, Nee 1/5
2x per week yoga ja min of meer 4/9
's morgens food prep ja 11/20
Om 21.00 schermen uit, Nee 12/20
Op tijd in bed: Nee 14/31

Een slechte dag gisteren, moe, nog niet beter en teveel van mezelf verlangd, stress, en 's avonds een eetbui. Heel heel boos
En vandaag nog één. Heel heel boos Heel heel boos
Ik wil echt oefenen met mild zijn naar mezelf, in plaats van teveel van mezelf te eisen. En met het verdragen van dingen (bijvoorbeeld ergerlijke situaties en moeilijkheden, negatieve emoties, maar ook zin in ongepland eten.).
Maar ja hoe oefen je dat nu heel concreet...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:

Hier ook van alles afgezegd en uitgesteld. Helaas, het is nu even niet anders. Volgende week ben ik jarig en er was een leuk plan bedacht door man en kinderen om in dat weekend overal langs te gaan, dus geen visite thuis maar verdeeld over het weekend bij alledrie langs. Maar dat kan ik niet doen terwijl manlief alleen thuis zou blijven! Streep erdoor dus.

Wat jammer van het leuke plan. Maar inderdaad, beperken van contacten en bewegingen blijft zo enorm belangrijk. Ik hoop dat je toch een heel leuke dag zult hebben volgende week! Misschien online iets leuks doen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 22:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 22 van 29