Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

In april actief met jouw eigen positieve puntensysteem

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   smurfin1979
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
10000 stappen 5/30 + 3/12
extra beweging 3/30
Niet ongepland snoepen 3/30
Eetdagboek bijhouden 2/30
Gezond ontbijt 8/30
2 stukken fruit 7/30

ik moet dringend weer alles beginnen opschrijven.... nog maar 2 dagen goed gegaan deze maand.
En dat ongepland snoepen kan ook beter.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 10:40    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Sorry, een aantal dagen vergeten mijn berichten neer te zetten hier.

Maandag tot en met vrijdag:
1 Grotendeels onbewerkte voeding, gelukt op 3 dagen, 7/30
2 Maximaal 4x eten per dag, per dag, gelukt op 3 dagen, 4/30
3 Na avondmaaltijd alleen thee/ granenkoffie gelukt op 2 dagen: 4/30
4 Weekchallenge: dagelijks 1 ruimte opruimen: helemaal afgemaakt. Ik voeg in plaats van de weekchallenge een vierde punt toen en dat is elke werkdag iets aan het huishouden doen. 0/15

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 15:05    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ha, maar gelukkig ben je er weer, Kordiya.

Smurfin, ongepland snoepen, hoe zou je dat beter aan kunnen pakken? Alleen een voornemen is vaak niet genoeg (is mijn ervaring). Misschien kun je aan het begin van de dag een plannetje maken, het eventueel opschrijven en op de (snoep)kast hangen: ik ga vandaag om 16.00 uur een koekje/snoepje nemen. Of wat ook maar. Zo maak je het concreet voor jezelf. Maar misschien doe je zoiets al?

Anneke, alweer 11 punten op een dag. Wat goed van je!

Ik heb een paar slechte dagen wat de punten betreft, ik kom moeizaam aan 4 of 5 punten per dag, terwijl het er eigenlijk 10 moeten zijn als ik de 300 wil halen.

En het lijkt ook wel, dat als ik eenmaal de boel wat loslaat, dat het dan ook moeilijker gaat om het weer op te pakken. Het is ook zo lekker om even wat bij de thee of koffie te nemen. En het weer werkt ook niet mee, dus een heel eind wandelen zit er ook niet in. Maar ik kan immers sporten via de filmpjes van onze sportschool? Ach Nee, geen zin... En ga zo maar door.
Herkennen jullie dit?

Ik heb wel geplankt, en ook gefietst vandaag. En de pot gemberthee is ook leeg gegaan.

Verder zijn het echt geen slechte dagen... er gebeuren allemaal leuke dingen (zoals in m'n boekje beschreven staat). Maar ik ben de discipline een beetje kwijt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Anneke69

Reageer met quote
ja, dat herken ik zeker. Even de boel los laten dan kost het weer extra veel moeite om de draad weer op te pakken.
Vanmorgen toch nog even gewandeld voordat het begon te regenen. 4.5 km. Niet zo ver, maar toch.
Hoepelen doe ik trouw elke ochtend, al moet ik mij er soms wel toe zetten. Maar ja, wel dan weer 1 punt verdiend.
Fijne zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 19:34    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:

En het lijkt ook wel, dat als ik eenmaal de boel wat loslaat, dat het dan ook moeilijker gaat om het weer op te pakken. Het is ook zo lekker om even wat bij de thee of koffie te nemen. En het weer werkt ook niet mee, dus een heel eind wandelen zit er ook niet in. Maar ik kan immers sporten via de filmpjes van onze sportschool? Ach Nee, geen zin... En ga zo maar door.
Herkennen jullie dit?

Ik herken het niet zo, bij mij is het meer alles of niets... Dus ik ga helemaal los of ik hou me vrij vast aan een aantal regels.... Niet handig misschien maar blijkbaar zit ik zo in elkaar...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 20:02    

Reageer met quote
@Kordiya, zo gaat het ook bij mij. Eén paaseitje nemen, dan neem ik ook het hele zakje. Daarom heb ik dus géén één paaseitje gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 21:05    

Reageer met quote
Hoepelen 20 min. 1 punt.
Menu dag van te voren gemaakt 1 punt
en er aan gehouden ook 1 punt.
Suikervrij 3 punt.
Huishoud/tuin klusjes 1 punt.
1 liter water 1 punt.
2,5 stuks fruit. 1 punt.
Stappen per 5000 = 1 punt. 12546 = 2 punt.
Schaaltje rauwkost 1 punt.
12 punt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 21:07    
Vrouw Weeggegevens   Wings
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik herken wat jullie ervaren. Dat wanneer je het even een beetje los laat, het moeilijker is om weer te herpakken. Deze week is het nog maar 1 keer gelukt om de chocola te laten staan.
Qua punten zit ik nog maar op 40/150, terwijl we toch al 1/3 van de maand april erop hebben zitten. Toch ben ik gelukkig niet helemaal uit de bocht gevlogen door iedere dag te noteren wat ik eet, en me er zo mee te confronteren. Maar ik was toch best verbaasd toen er vanmorgen 87,5 op de weegschaal stond. Geschokt

De komende dagen maar even kijken of ik het aantal behaalde punten wat omhoog kan krikken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2021 9:06    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
ja, ik herken het ook.
Voor mij is het de grote kunst om in een gezonde balans te komen waarbij het loslaten niet meer zo'n grote rol speelt. Dan heb je gewoon een gezonde en een minder gezonde dag zonder stress.

Andersom werkt het voor mij echter precies hetzelfde. Als het goed gaat, dan mag de hele wereld om me heen taart en paaseitjes eten, maar dan word ik daar niet koud of warm van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2021 9:33    
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: sleeve/ GBP

Reageer met quote
Ik vind het ook allemaal moeilijk op het moment.
Het is bij mij ook altijd al alles of niets geweest, 1 plakje ontbijtkoek werkt niet echt. 1 paaseitje helemaal niet. Ik blijf trek houden en word er behoorlijk onrustig van.
Dat heeft met die suikerpieken te maken denk ik.
Dus ik probeer nu echt om niets te snoepen en zo veel mogelijk mijn eetmomenten te plannen. Daarnaast probeer ik, wanneer ik niet werk, veel afleiding te zoeken zodat de tijd tussen mijn eetmomenten op schiet.
Dus wandelen, fietsen en huishouden. Maar nu het weer zo tegen viel was de zin ook wel weg. Zoals het er naar uitziet wordt dat beter. Het blijft wel koud maar minder wind en regen.
Dus hopelijk krijg ik daar meer energie van.

Nieuwe week, nieuwe kansen.
Langzaam maar zeker komen de onsjes/pondjes er weer bij.
Een maagverkleining is een hulpmiddel vanaf nu moet ik het zelf doen. Ik kan niet veel achter elkaar eten, maar ik kan wel door blijven eten. De keuze is aan mij.
Neem ik een broodje kaas of een gevulde koek. Het klinkt zo simpel.....
En eigenlijk is dat het ook Stom

Ik ga voor een groen vakje voor volgende week.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2021 10:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 8 van 19