Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik wil me graag even voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   LetsDoIt
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Dag mede lijners,

Na drie zwangerschappen, waarvan de laatste 4 jaar geleden is het me nog niet gelukt om van de overtollige kilo's af te komen. Ik hoop dat het met jullie steun wel gaat lukken.

Ik ben moeder van drie kinderen, maar het ontbreekt me aan discipline om echt door te zetten. Lichamelijk merk ik dat ik moet afvallen en ik wil ook wel, maar heb hierbij wat hulp nodig.

Ik ben net in de dertig jaar en pas na de zwangerschappen heb ik last gekregen van overgewicht, daarvoor had ik altijd een gezond BMI.

Ik zal zoveel mogelijk proberen jullie tips te lezen, te reageren en mijn wekelijkse weegmoment in te vullen.

LetsDoIt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Welkom, heel veel succes en plezier!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 20:43    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo LetsDolt, van harte welkom bij de weegclub. Het is vaak zo dat vrouwen na hun zwangerschap last krijgen van overgewicht. Maar het is wel te overwinnen. Sprintjes kunnen je daar ook bij helpen. Kijk gerust rond en vraag maar raak in boekjes e.d. Heel veel succes.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 15 mei 2019 20:51    
Vrouw Weeggegevens   LetsDoIt

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Dank je wel, voor mezelf hou ik al wel een dagboekje bij met wat ik eet op een dag. Misschien dat ik het over een poosje ook op de weegclub ga doen.

Ik ben ook ingeschreven bij sprintjes, leuk om elkaar zo te kunnen motiveren
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 mei 2019 13:51    
Vrouw   FRIDAY
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Je hoeft niet per se in je dagboekje hier op weegclub neer te zetten wat je at. Je kunt een dagboekje ook gebruiken om gewoon wat te vertellen over hoe het gaat of wat je maar wilt.
Het is een manier om steun te krijgen en door op de dagboekjes van anderen iets neer te zetten, kun je hen ook steunen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 mei 2019 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 10:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1