Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik WAS op streef, wat met decemberfeestjes voor kerstmis?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik vind ze wel lekker, maar niet een hele zak achter elkaar en dat doe ik gelukkig ook niet meer hoor. Maar ik eet er dan toch nog wel meer van dan ik zou willen, ik kan het moeilijk bij één klein schaaltje laten. Schaam Schaam

(Wat voor kronkels? Ben ik dan weer benieuwd naar.) Lachen

Hoe ben jij dan dik geworden? Gewoon nieuwschierig hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 20:39    
Vrouw Weeggegevens   min 10 Anneke69

Dieet: Puur en eerlijk eten

Reageer met quote
Nou, als ik naar de vakjes kijk, ben ik de enige die VET is aangekomen Huil Huil Huil Op naar het volgende sprintje Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 21:42    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Ik vind ze wel lekker, maar niet een hele zak achter elkaar en dat doe ik gelukkig ook niet meer hoor. Maar ik eet er dan toch nog wel meer van dan ik zou willen, ik kan het moeilijk bij één klein schaaltje laten. Schaam Schaam

(Wat voor kronkels? Ben ik dan weer benieuwd naar.) Lachen

Hoe ben jij dan dik geworden? Gewoon nieuwschierig hoor.

Ik had begrepen dat je voor jezelf zo geen 'guilty pleasure' meer had qua eten. Maar blijkbaar blijft chips je achilleshiel Erg blij

Hoe ben ik dit geworden? Ik zou bijna zeggen: dik geboren. Maar dat is ook niet helemaal waar. Ik was altijd de zwaartse van de klas, maar ook bij de 4 grootste. Ik was vroegrijp en had een verkeerd eetpartoon met de paplepel meegekregen. Bord leeg eten, belonen met een ijsje als we flink opruimden... Mijn eerste dieet deed ik op mijn 9 jaar, ik woog toen 52 kilo....
Tot mijn 18e woog ik ongeveer 66 kilo. Ik reed toen 16 km per dag met de fiets naar school (heen en terug was 16 km).
Dan verder studeren en met de bus naar school, geen controle meer enz... Ik schommelde tussen 72 en 84 kilo. Te veel dus Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2015 18:00    

Reageer met quote
Oh bedoel je zo, ja inderdaad. En witte chocoladebonbons met roomvulling. En drop. En mokka ijs. Lachen

Dik geboren is niet zo gek gedacht hoor. Hoewel uiteindelijk ieder pondje door het mondje gaat is er wel degelijk verschil in aanleg. Al was het maar in de hersenen, want waar komt anders die drang naar teveel eten bij ons vandaan? Niet iedereen heeft dat immers van nature.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 dec 2015 18:37    

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Oh bedoel je zo, ja inderdaad. En witte chocoladebonbons met roomvulling. En drop. En mokka ijs. Lachen

Dik geboren is niet zo gek gedacht hoor. Hoewel uiteindelijk ieder pondje door het mondje gaat is er wel degelijk verschil in aanleg. Al was het maar in de hersenen, want waar komt anders die drang naar teveel eten bij ons vandaan? Niet iedereen heeft dat immers van nature.

Witte chocoladebonbons: voor mij Rafaello's aub. Met kokosschilfers, roomvulling en een amandelnoot (jawel, een hele noot is gezond!) Ik val van me stoel van het lachen!

Heeft Meijke van Herweynen geen theorie waarom we geneigd zijn ons vol te proppen? Ik dacht het ooit eens in een youtube- filmpje gezien te hebben
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 dec 2015 9:38    
Vrouw Weeggegevens   min 10 Anneke69

Dieet: Puur en eerlijk eten

Reageer met quote
Dit sprintje was voor mij geen succes!
De komende dagen ga ik niet lijnen. Geen gedub van, zal ik dat wel of niet nemen. Manlief vindt dat niet gezellig. Niet dat ik ga vreten, hoor! Dat niet. We hebben nu afgesproken, MAANDAG BEGINNEN WE SAMEN. Ik moet het nog zien. Maar goed, ik begin dan in ieder geval wel. Ga maandag ook pas weer op de weegschaal staan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2015 20:11    

Reageer met quote
De intentie is goed moet je maar denken. Erg blij

Ik weeg me zaterdag pas, maar ben ten opzichte van mijn startgewicht hier gelukkig wel iets kwijt. En ik ben gelukkig weer genezen van de zoete troep, dat scheelt bij mij enorm in de snaaibuien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 30 dec 2015 20:21    

Reageer met quote
Ik heb me vanmorgen gewogen (zie dagboek) en was daarmee niet happy. Maar doordat ik tussen kerst en nieuw ook flink ben geweest, heb ik nu minder 'werk' met de uitspattingen van gisteren Schaam Schaam

Mijn man en zoontje zijn duidelijk nog niet 'begonnen'. Zoonlief heeft een curverbox vol met snoepgoed bij elkaar gezongen met oudjaar Geschokt
De mini snackrepen liggen in mijn kast, evenals een stukje noga. Dat kan ik inplannen en lust ik super graag smullen De rest is voor onze jongens ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 jan 2016 19:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5