Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik heb me ook aangemeld.

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Vinnie86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Een goedenmorgen iedereen.

laat ik me eens voorstellen, ik ben Vincent woon in de buurt van Gouda en ben 25 (bijna 26) jaar en ben momenteel kok van beroep en studeer nog 1 dag in de week.

Ik ben eigenlijk m'n hele leven al wat dikker geweest maar nu word het tijd om actie te ondernemen.
Vandaar dat ik me hier heb ingeschreven.
Ik let verders goed op mijn eten maar qua bewegen moet het beter worden.
(En heb af en toe van die slechte momentjes.... dat kennen mensen hier ook vast Uitlachen )
De laatste tijd ben ik verschillende sporten gaan proberen om te kijken wat ik leuk vind, daaruit is gebleken dat ik kajakken helemaal geweldig vind.

Alleen is het niet de ideale periode om te gaan kajakken Lach

Verders ben ik op zoek naar een sport of activiteit wat ik in de wintermaanden kan doen.
Momenteel wandel ik af en toe met m'n camera in de hand lekker door de natuur.
Puur voor het bewegen ben ik ook van plan een soort checklist per dag te maken en het aan te houden.

En daarnaast lijkt het me leuk om andere mensen met ervaringen enz. te lezen en daar van te leren.

Als jullie vragen of opmerkingen hebben geef maar een brul Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 10:45    
Man Weeggegevens   martijnvang
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
welkom,