Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik heb me ook aangemeld.

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Vinnie86
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Een goedenmorgen iedereen.

laat ik me eens voorstellen, ik ben Vincent woon in de buurt van Gouda en ben 25 (bijna 26) jaar en ben momenteel kok van beroep en studeer nog 1 dag in de week.

Ik ben eigenlijk m'n hele leven al wat dikker geweest maar nu word het tijd om actie te ondernemen.
Vandaar dat ik me hier heb ingeschreven.
Ik let verders goed op mijn eten maar qua bewegen moet het beter worden.
(En heb af en toe van die slechte momentjes.... dat kennen mensen hier ook vast Uitlachen )
De laatste tijd ben ik verschillende sporten gaan proberen om te kijken wat ik leuk vind, daaruit is gebleken dat ik kajakken helemaal geweldig vind.

Alleen is het niet de ideale periode om te gaan kajakken Lach

Verders ben ik op zoek naar een sport of activiteit wat ik in de wintermaanden kan doen.
Momenteel wandel ik af en toe met m'n camera in de hand lekker door de natuur.
Puur voor het bewegen ben ik ook van plan een soort checklist per dag te maken en het aan te houden.

En daarnaast lijkt het me leuk om andere mensen met ervaringen enz. te lezen en daar van te leren.

Als jullie vragen of opmerkingen hebben geef maar een brul Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 10:45    
Man Weeggegevens   martijnvang
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
welkom,

je geeft aan dat je al verschillende sporten hebt geprobeerd, welke heb je al geprobeerd:?: zijn er ook nog sporten die je niet hebt geprobeerd en wel wil proberen Vraag

daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

waar een wil is, is een weg ook al is de weg soms moeilijk te bewandelen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 12:18    
Vrouw Weeggegevens   Chrisje47
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jee lastig hoor, met die goudse chocobollen op de markt daar smullen
Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 12:41    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Vinnie, van harte welkom bij de weegclub.
Ervaringen zul je hier zeker vinden!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je een alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 13:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt allemaal Lach

@ Chrisje47 ja dat is een regelrechte ramp ja Erg blij

@ Martijnvang Ik heb hardlopen geprobeerd op advies van vrienden maar dat is een ramp voor m'n knieen met zoveel gewicht wat er steeds opkomt.
Daarnaast is de sportschool ook niets voor me.
Verders heb ik qua sporten, fietsen, bal sporten, vechtsporten eigenlijk geprobeerd.
Maar ik zoek iets wat ik lekker alleen of met z'n 2en kan doen maar niet dat ik vastzit aan een team of aan bepaalde activiteiten.

Ook heb ik boksen geprobeerd en dat was ook wel leuk Lach
Dus misschien is het een optie om in de wintermaanden een bokszak op te hangen, en in de zomer te gaan kajakken (zowel rustig water als wildwater Lach )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 19:50    

Reageer met quote
Als je goede schoenen hebt ga gerust lekker stevig wandelen! Je belast je enkels/knieën/heupen niet zo en de buitenlucht zal je ook goed doen. Met je fotooestel heb je een doel, dubbel leuk!
Vind je zwemmen niets? Is ook lekker, 'onbelast' bewegen in het water.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 20:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatjekat schreef:
Als je goede schoenen hebt ga gerust lekker stevig wandelen! Je belast je enkels/knieën/heupen niet zo en de buitenlucht zal je ook goed doen. Met je fotooestel heb je een doel, dubbel leuk!
Vind je zwemmen niets? Is ook lekker, 'onbelast' bewegen in het water.

Wandelen doe ik sowieso dat vind ik heerlijk, maar echt hardlopen is niets voor mij.
Zwemmen lijkt mij niets eerlijk gezegd, ben nogal onzeker over mijn lichaam enz. dus dat valt denk ik nog even af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 20:28    

Reageer met quote
Nou dan heb je een mooi doel om naar toe te werken! Lachen Ga een dagboekje bjhouden, het werkt heel verhelderend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 20:52    
Man Weeggegevens   martijnvang
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik zou ook inderdaad goede loop schoenen kopen om echt stevig door te wandelen met je camera.

als je boksen leuk vind zou ik zeggen ga het ergens proberen zodat je echt weet of je het leuk vind. wel goed voor de arm spieren die je nodig hebt om te kajaken Lach

het voornaamste is dat je een sport gaat doen die je leuk vind dan kun je daar je passie inleggen en het helpt beter om af te vallen, je moet er plezier in beleven

waar een wil is, is een weg ook al is de weg soms moeilijk te bewandelen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 21:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
martijnvang schreef:
ik zou ook inderdaad goede loop schoenen kopen om echt stevig door te wandelen met je camera.

als je boksen leuk vind zou ik zeggen ga het ergens proberen zodat je echt weet of je het leuk vind. wel goed voor de arm spieren die je nodig hebt om te kajaken Lach

het voornaamste is dat je een sport gaat doen die je leuk vind dan kun je daar je passie inleggen en het helpt beter om af te vallen, je moet er plezier in beleven

Als fotograaf ben ik een sportschool ingerolt zegmaar en heb daar verschillende dingen kunnen *proberen* onderandere ook boksen.
En idd is dat ideaal voor het kayakken.
En ik vind het wel leuk ook Erg blij lekker agressie eruit meppen bv.

Ik denk dat ik een goedkope bokszak op de kop probeer te tikken en dan idd een schema en dagboek bij ga houden Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 24 nov 2011 21:45    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1