Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik ga het weer proberen.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   OmaPeet
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal.
Ik ben Petra, 60 jaar en woon in Schijndel.
Ik ben al lid van deze groep sinds 2010 zoiets. Jaren niet naar gekeken, dacht eigenlijk dat ik er wel af zou zijn maar kon er nog gewoon op.
Het lukt mij duidelijk niet zonder hulp dus ga ik het weer hier proberen. Ik ben echt veel te zwaar, ben diabetisch en een te hoge bloeddruk ik gebruik voor beide medicijnen. Dat moet allemaal naar beneden. Maar het aller belangrijkste is dat ik mijn kleinkinderen wil zien opgroeien. Nummer 7 is onderweg dus reden genoeg.
Ik ga vanaf maandag het Sonja Bakker dieet doen. Kijken of dit gaat lukken. De reden dat ik maandag pas begin is dat er eerst wat dingen op moeten hier. Weg gooien is zonde.
Nou ik ga ervoor en hoop dat het samen gaat lukken.
Groetjes Petra. Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 16:31    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Welkom Petra.

Zo te zien ben je al weer op de goede weg Erg blij , mooi aantal kilo is er al vanaf.

Gefeliciteerd dat je weer oma gaat worden. Lijkt me iedere keer toch heel speciaal. Mooie motivatie ook meteen.

Heel veel succes!! Het gaat je lukken (niet kijken of het je gaat lukken) om je doel te bereiken Uitroep Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 18:16    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom terug, Omapeet, Petra. Ik wens je weer veel succes. Gaat je vast wel weer lukken.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 23:13    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
welkom Petra...redenen genoeg om weer te starten...weet je nog hoe alles werkt? vraag anders even dan helpen we je op weg

hier wat info

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 01 mei 2019 8:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1