Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

ik ben ...

Auteur Bericht
Vrouw   marielle9
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Luitjes,

Ik ben Marielle,
Ik heb al eerder aan de lijn gedaan.
Dit was in 2005 .. ik woog toen 130 kilo Sip
Ik had er hèèl flink de balen in en was diepongelukkig.
Mijn kids werden gepest door mijn omvang .. nou als moeder
doet dat ongelooflijk pijn kan ik je vertellen,
Ik ben op "eigen houtje" gaan lijnen, en na week 2
ben ik ook gaan sporten,( op de sportschool ) elke dag 2 uur. m.u.v het weekend,
In het weekend gunde ik mijn lichaam rust om te herstellen.
Ik ben zo een klein jaartje verder 70 kilo afgevallen .. ik was/ben een nieuw mens geworden,ik woog 62 kilo,van kleding mt 58 naar kledingmt 38 ben ik gegaan.
dit gewicht( 62) heb ik gewogen van 2006 voorjaar tot dec. 2007, toen kwam ik op onverklaarbare reden ( Nee het waren niet de oliebollen ) Erg blij kwam ik 3 kilo aan .. ik woog 65 /67 kilo zo`n beetje .. ik kreeg het niet meer naar beneden.. maar ik vondt dit niet erg dit was zeker nog een normaal gewicht, je moet weten hierbij dat ik toen( 2005) mijn eetgewoonten en leefpatroon met 95 graden heb omgegooid , d.w.z gezond eten sporten water thee drinken, en hierbij voel ik mij lekker goed en fit., maar je kunt schijnbaar ook aankomen door teveel gezond eten te gaan eten, dit is ws. bij mij aan de orde..want snoepen doe ik niet en vet eten dus ook niet.
om een lang verhaal niet nog langer te maken, ik ben zo door gegaan tot nu vandaag .. de weegschaal geeft dus 71 aan, mijn grens is zowiezo niet zwaarder dan 70 kilo.. vèèl liever nog 62 kilo dan heb ik de touwtjes in handen , ik blijf de baas over mezelf !
De kleding zit dus nu niet lekker meer nu , maat 38 dus eigenlijk heb ik nu dus maat 40, en ik heb geen zin om me garderobe aan te gaan passen op mt 40. ik wil dus 9 kilo afvallen, ik kwam hier terecht en het lijkt me leuk om zo ervaringen tips etc. uit te gaan wisselen, nog 1 weetje .. ik heb een buikwandcorrectie ondergaan in april 2007, ik had een grote "vetschort "hangen aan mijn onderbuik, ze hebben 1,5 kg. huid weggesneden. en ik heb nog huidoverschot maar dit is acceptabel voor mij, ik hoef en wil niet perfect te zijn.. ik ben moeder van 5 kids, gelukkig getrouwd en een gezond gewicht is mijn streven, en voor de rest ben ik gelukkig ! Erg blij
Dit is mijn ervaring/leven wat betreft het lijnen.
Grtjss, Marielle

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2008 10:54    
Vrouw Weeggegevens   Passie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: south beach

Reageer met quote
[img]http://i238.photobucket.com/albums/ff1/jentina71/welkom/Wgroup2Dvlinder1.jpg[/img]

Hallo Marielle,

Welkom bij de weegclub!
Je zult zien dat je hier niet alleen steun vindt, maar ook heel veel informatie, recepten en gezelligheid.
We hebben allemaal dezelfde problemen en willen allemaal hetzelfde bereiken: minder kilo's op de weegschaal. Samen staan we sterk.

Neem de tijd om even flink rond te neuzelen.

Mocht je verder nog vragen hebben, schroom niet en stel ze gerust. Er is altijd iemand die je kan helpen.

[img]http://membres.lycos.fr/sgenerator1/04/GS_cf395b900ae8c9a1f697c52dce471bbe.png[/img]

Laatst aangepast door Passie op wo 30 apr 2008 14:18, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2008 12:35    
Vrouw   marielle9

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een overweldigende reacties ... Vraag Rollende ogen Grtjs, Marielle

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 30 apr 2008 8:23    
Vrouw Weeggegevens   Mariekepiet
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight care shakes

Reageer met quote
Ook van mijn kant een warm welkom!
Ik wens je veel succes met het bereiken van jouw doel!
Ook wil ik toch nog even zeggen dat ik het echt heel knap vind dat je zoveel bent afgevallen, ongelooflijk. Dit doet mij zeer goed om te horen dat het echt kan. Ik ben begonnen met een startgewicht van 112.2 en mijn eerste streven is de 90 kilo behalen maar ik krijg er steeds meer zin in en vooral als ik jouw verhaal lees. Echt geweldig!
Groetjes Marieke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 apr 2008 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Van harte welkom bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt er voor dat je dit niet in je eentje hoeft te doen. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kan je elke week op een vaste door je zelf gekozen dag je gewicht insturen. Dat is zeg maar de stok achter de deur om jezelf in gareel te houden. Dit gewicht, je startgewicht en je gewichtsafname, is zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij je forum berichten een blauw knopje komt te staan dat verwijst naar je weeg gegevens.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten voor allerlei verschillende dieeten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoek pagina.

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers.

* Acties: We organiseren ook regelmatig een actie. Waarbij we gezamenlijk een afval sprintje organiseren om er even extra fanatiek tegenaan te gaan om bijvoorbeeld voor de vakantie toch nog even die extra kilo's kwijt te raken.

En last but not least, we hebben natuurlijk ook een babbelboxs. Daar kan je lekker kletsen over van alles, ook als het bijvoorbeeld even tegenzit met het afvallen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 apr 2008 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Hoi Mariëlle,

je bent pas net begonnen, maar eigenlijk ben je nu al een voorbeeld voor mij! Zoveel kilo afgevallen, heel goed... En tja, nu inderdaad voorkomen dat ze er langzamerhand stuk voor stuk weer aansluipen... En die paar kilo's die al binnengekropen zijn er dan weer af...

Veel succes, welkom hier!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 apr 2008 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo Mariëlle,
wat knap dat je aan de bel trekt en er iets mee doet. Je bent in mijn ogen al een winner. Geweldig dat je de weg hiernaartoe hebt gevonden. Ik zal met veel aandacht je wegetje volgen.

Welkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 apr 2008 12:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1