Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Ik ben positivity

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Positivity
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi dames,

Ik ben een jonge dame van 19 jaar oud en ik ben al heel lang bezig met afvallen namelijk 3 jaar. En toen woog ik 127 kg en dat is natuurlijk vrij extreem voor een 16 jarige.

Uiteindelijk ben ik in bijna 2 jaar tijd bijna 40 kg afgevallen. In het eerste halfjaar zo'n 25 kg en daarna voor een lange tijd stabiel gebleven en op een gegeven moment is de knop weer om gegaan! Ik voelde me harstikke blij en zelfverzekerd. Kreeg super veel complimenten van mensen. Ik zat toen op 89 kg. Op zich kon er wel meer van af maar ik vond het lastig om dat nog op eigen kracht te doen. Het scheelt dat iets voller mij wel staat en ik er van mijzelf er wel verzorgd uitzie en leuk kleed en al zeg het zelf ik een mooie verschijning ben. Ik zie mijzelf niet met 60 kg lopen maar tuurlijk zou ik wel graag onder de 80 kg willen komen maar dat is voor erg lastig afvallen bij mij gaat vrij moeilijk en ik moet heel erg strijden wil ik die kilo's kwijtraken.

Ik ben dus nu wel meer dan 10 kg aangekomen helaas. Hoe dat komt snap ik niet helemaal want heb echt niet iedere dag een reep chocola gegeten of iets. At alsnog vrij normaal. Het kon beter maar ja wat ik al zei val ik lastig af en kom ik heel snel aan. Dus als ik iets teveel snaai tikt het al snel aan. Ik vind het jammer want kleding staat ook gelijk al een stuk minder en leuke kleding kopen is moeilijker. Ik baal ervan dat ik de dingen met 10 kg minder wel goed pas en nu niet meer. Ik ben natuurlijk wat beter gevormd.

Mijn moeder wees mij er een paar dagen geleden op dat ik er echt weer wat aan moest doen omdat ze vond dat ik teveel ben aangekomen en ze weet dat ik mijn best doe maar ze probeert mij de moed in te praten om niet op te geven en dus minder te snaaien want dan zou ik wel meer af kunnen vallen.

De knop is nu weer om. Ik houdt mijn eten bij en sport bijna elke dag. En als ik dit volhoud weet ik zeker dat ik binnenkort weer ga afvallen!

Ik hoop jullie voldoende geïnformeerd te hebben!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 okt 2016 11:49    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hallo Positivity, van harte welkom bij de weegclub.

Wat zonde dat er nu weer 10 kg bij is gekomen. Je weet blijkbaar wel hoe je moet lijnen (en dat moet je nu eerst weer een tijdje doen dan), maar op gewicht blijven is een ander verhaal. Je zult dan een balans moeten vinden tussen zo nu en dan wat lekkers en toch niet aankomen. Ook daar kun je hier steun voor vinden t.z.t.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 okt 2016 15:58    
Vrouw Weeggegevens   Willemijntje55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi positvity
Welkom hier bij de club, ik wens je heel veel succes, je hebt i.i.g al bewezen dat je een door zetter bent, en ja op gewicht blijven is best heel moeilijk.

Groetjes Willemijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 okt 2016 20:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1