Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik ben Linda

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lindaatje52
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: 1:1

Reageer met quote
Goedemiddag ik ben linda.
Ik ben 52 jaar ik doe het 1:1 diet dieet.
Ik ben er jaren geleden toen het nog cambridge was 25 kilo mee afgevallen dat is er 11 jaar afgebleven.Ik was toen aangekomen na het slikken van Anti depressiva.
Ik ben in 2017 gestopt met roken en heb heel erg last van de overgang waarvoor ik hormonen slik en weer die Ad van toen.Ik ben van 64 naar 89 gegaan en nu was voor mij de maat vol.Dit ben ik niet.Ik vind het wel moeilijker als de eerste keer.Maar als ik naar me lichaam kijk dan weet ik waar ik het voor doe.
Gisteren met me kleindochter naar dorp en op het terras zij iets lekkers en ik aan me shake.
Savonds zij friet met frikandel en ik aan de sla.Maar heb daar geen moeite mee.Ik wil het gewoon kwijt.Soms wel lastige momenten maar niet als ik iemand zie eten daar heb ik geen last van

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Welkom Linda! Heel veel plezier en succes gewenst hier bij de weegclub!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 jul 2021 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Linda, van harte welkom bij de weegclub.
elk dieet werkt mits het geschikt is voor jou en je je er goed bij voelt

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 jul 2021 15:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1