Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ik ben het zat

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ekster
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mikkemuis schreef:
Sorry Ekster, ik dacht echt dat je weg was.

Zag geen gewicht of zo van je staan en ik was in de veronderstelling dat dat er eerst wel stond. Ik heb te vroeg geschreeuwd, excuus.

Maakt niet uit joh.

Nee, ik had nog helemaal geen gewicht ingevuld, ik moet eerst even wegen, ik weet het wel ongeveer, maar niet precie. Als ik het invul, dan wel graag goed natuurlijk.

Hé, ik sta niet obsessief op de weegschaal, da's weer een pluspunt toch?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 aug 2017 16:22    
Vrouw Weeggegevens   loesjesnoesje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ekster Erg blij , mee gaan doen aan een sprintje stimuleert echt en de omvang van armen, benen ,borst, buik en taille ook. Soms als het lijkt dat je niet afgevallen bent blijkt je omvan toch minder te zijn. Succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 sep 2017 12:32    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Wat een verhaal ! Maar fijn dat je het van je af kon schrijven. Heeft het geholpen ? Bedenk dat een eetgedragsverandering niet gemakkelijk is, maar stapje voor stapje kom je er wel . En bij 2 stapjes vooruit en 1 achteruit ben je toch vooruit gegaan.. En je kunt iedere dag weer opnieuw beginnen. Veel succes hier en hartelijk welkom.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 sep 2017 20:05    
Vrouw Weeggegevens   k32

Dieet: gezond eten en sporten

Reageer met quote
heel herkenbaar, overdag gezond eten en 's avonds vol stoppen met ongezond eten. het komt meer voor dan je denkt, en niets om voor te schamen. het realiseren is de eerste stap. heb ooit een tip gehad om de avondtrek te ondergaan, het ergste wat er kan gebeuren is dat je met trek naar bed gaat. meestal is dat de verslaving(want dat is precies wat het is) waar je van af moet komen. net als stoppen met roken, de eerste 2 weken is het moeilijkst. het gaat in stapjes, vallen en weer opstaan. het is beter om 1 dag een terugval te hebben dan de hele week, dan heb je wel weer 6 dagen gezond gegeten. het glas is altijd half vol. geef niet op!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 sep 2017 8:20    
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sluit je aan bij een sprintje.je man ook en ga ervoor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 sep 2017 7:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2