Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

ik ben bolleboosje

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bolleboosje
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
hallo allemaal, ik ben bolleboosje.
ik ben een vrouw van 58 jaar en ben al heel lang aan het lijnen, de laatste 4 jaar eet ik low carb.
maar ik wil zo graag een keer mijn streefgewicht behalen, dat is me nog steeds niet gelukt, er moet zeker 20 kilo af.
het dr Cohen dieet sprak me heel erg aan, dat wil ik nu ook gaan doen.
ik hoop dat het gaat lukken.

groetjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2009 23:38    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid2509
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Hey
Welkom hier op het supermotiverende forum
Ik wens je veel kilo verlies toe.
Ga je ook opschrijven wat je eet.
Dan kunnen andere coheners meelezen en eventueel je corrigeren als er iets niet goed gaat

Heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2009 23:40    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote

Beste bolleboosje,

Van harte welkom bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt er voor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kan je elke week op een vaste door jou zelf gekozen dag je gewicht insturen. Dat is zeg maar de stok achter de deur om jezelf in gareel te houden. Dit gewicht, je startgewicht en je gewichtsafname, zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat verwijst naar je weeggegevens.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten voor allerlei verschillende diëten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoekpagina.

* Extra motivatie: Tja, die vind je hier volop... maar kijk ook eens bij het overzicht van de mensen die hun streefgewicht gehaald hebben, bij de succesfoto's en bij de vele rondzendboeken hier op het forum. Of wat dacht je van het motivatiedraadje?

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n eetdagboekje voor jezelf aan te maken, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent. En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Ook kun je in de babbelbox eventueel een dagboekje aanmaken voor andere gebeurtenissen in je leven, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

* Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan, en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

* Acties: We organiseren ook regelmatig een actie, Waarbij we gezamenlijk een afvalsprintje organiseren om er even extra fanatiek tegenaan te gaan. Je doel kan bijvoorbeeld zijn om voor de vakantie toch nog even die extra kilo's kwijt te raken. Dit soort sprintjes is altijd erg motiverend en gezellig. Wil je meedoen? Kijk dan eens bij de sprintjes die nu bezig zijn: klik hier.

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden!
En heel veel succes!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 mrt 2009 7:36    
Vrouw Weeggegevens   bolleboosje

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
hartelijk dank voor jullie welkom en Vera, bedankt voor het toezenden van het dieet.

ik ga eerst een paar dagen flink op dit forum lezen, er valt veel te zien hier Erg blij
het eerste weekmenu van Vera heb ik uitgeprint en daar start ik vandaag mee, k heb gisteren de eerste boodschappen in huis gehaald. t is een duidelijk dieet, er staat precies wat je wel of niet mag, daar hou ik wel van.
ik zal jullie ook zeker laten weten of het lukt!

bolleboosje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 11 mrt 2009 8:39    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom terug en succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 13:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1