Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Iedere dag melden sprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Miep77 schreef:
Hoi!
Kordya, het sporten gisteten is helaas niet gelukt, ik was erg moe en had nergens zin in.
Vandaag een beetje gecompenseerd door hardlopend naar mijn zondagochtendsport te gaan, dat is in ieder geval wat!

Hoe laat probeer je naar bed te gaan, ben je een avondmens?

ja, dat gevoel van moe en nergens zin in hebben had ik ook de afgelopen dagen.

Ik ben geen avondmens (ook geen echt ochtendmens) maar ik heb de neiging om 's avonds te laat op te blijven. Ik wil er om elf uur of eerder in liggen.

Gisteravond weer gelukt, en ook mijn eetplan aangehouden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 9:49    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik lees wisselende berichten. Voor diegene die lekker in de flow zitten: goed bezig. Voor degene waarbij het niet helemaal lijkt te lukken: weet je wel waardoor het komt? En wat heb je nodig om wel in de " flow". te komen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 12:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dai165 schreef:
Ik lees wisselende berichten. Voor diegene die lekker in de flow zitten: goed bezig. Voor degene waarbij het niet helemaal lijkt te lukken: weet je wel waardoor het komt? En wat heb je nodig om wel in de " flow". te komen?

Ik hoor eigenlijk bij geen van die twee groepen. Het gaat de afgelopoen week wel goed met mijn eetplan maar ik moet er veel voor knokken. Geschokt Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 20:41    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Kordiya, dat is een goed voornemen. Ik ga soms heel vroeg en regelmatig wat laat naar bed. Ik weet dat dat eigenlijk ook niet goed is, maar ja.

Hoe werkt dat met zo'n eetplan, zijn er hier meer mensen die dat doen? Mijn plan is minder snacken in de avond. Vroeg naar bed gaan helpt hierbij, maar sporten helpt mij ook. Ik heb vanavond hardgelopen en voel me nu prima met alleen een kopje thee op de bank Lach

Trusten en fijne dag morgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 sep 2020 23:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren ook weer eetplan aangehouden en op tijd naar bed gegaan.

Miep77 schreef:

Hoe werkt dat met zo'n eetplan, zijn er hier meer mensen die dat doen? Mijn plan is minder snacken in de avond. Vroeg naar bed gaan helpt hierbij, maar sporten helpt mij ook. Ik heb vanavond hardgelopen en voel me nu prima met alleen een kopje thee op de bank Lach

Ieder doet zo zijn eigen dingen denk ik... Met een eetplan bedoel ik dat ik geen caloriën tel maar meer een globaal plan aanhoud: daar staan de producten algemeen in beschreven (dus b.v. 1 stuk fruit maar niet of het een appel of een banaan is) qua hoeveelheden. En de tijden waarop je (ongeveer) eet staan er in.
Een voorbeeld van een eetplan kan b.v. zijn:

ONTBIJT 8.00 uur: 200 g yoghurt, 30 g noten, 1 stuk fruit. Thee of koffie.
LUNCH 12.30 uur: 2 sneden brood met beleg, bakje rauwkost, stuk fruit.
TUSSENDOOR 16.00 uur: 1 stuk fruit, klein bakje yoghurt, thee
DINER 18.00 uur: 150 g aardappelen of pasta of granen, 250 g groente, 200 g peulvruchten (of vlees of ei of wat je maar eet), 1/2 eetlepel olie of ander vet.

(Dit is niet mijn eigen eetplan, ik eet vrijwel veganistisch en ook geen meelproducten dus dat zou verwarrend zijn, ik heb een beetje de produkten gekozen die veel mensen eten.). Je ziet dat dit heel simpel kan zijn en dan hoef je geen caloriën te tellen. Wanneer ik mijn eetplan maak of verander reken ik één keer uit hoeveel caloriën het ongeveer zijn en dan houd ik verder gewoon zo goed mogelijk het plan aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Miep77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten Minder snacken en snoepen

Reageer met quote
Ah, op zo'n manier. Dat heb ik zo nog nooit gedaan maar lijkt me wel handig inderdaad. Op de telefoon is ook wel handig, als je vaak hetzelfde eet tenminste. Vooralsnog probeer ik om minder te snacken en overdag juist meer te bewegen, dan zou genoeg moeten zijn.
Ik zit door die corona ook teveel stil: iedere dag thuiswerken achter de pc.

Wat is de reden trouwens, dat je geen mailproducten eet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 17:44    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Afgelopen weekend lekker weggeweest. Wel teveel gegeten/genoten.

Ik ben weer lid geworden van project gezond. Even geen calorieen tellen

zaterdag weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 7:54    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het goed! Zit er echt lekker in en blijf vrijwel overal van af. Gister avond nam ik een handje snoepjes en ging toen -gelukkig- even de deur uit.. anders weet ik dat de zak wel op was gegaan haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 8:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren lag ik een half uur te laat in bed. Ik kon mijn boek nog niet wegleggen... Had me ook een beetje te druk gemaakt gisteren en dan wil ik 's avonds 'nog even rustig zitten' maar had beter eerder naar bed kunnen gaan.
Mijn eetplan redelijk goed aangehouden.

Laatst aangepast door Kordiya op wo 30 sep 2020 9:22, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 9:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Miep77 schreef:
Ah, op zo'n manier. Dat heb ik zo nog nooit gedaan maar lijkt me wel handig inderdaad. Op de telefoon is ook wel handig, als je vaak hetzelfde eet tenminste. Vooralsnog probeer ik om minder te snacken en overdag juist meer te bewegen, dan zou genoeg moeten zijn.
Ik zit door die corona ook teveel stil: iedere dag thuiswerken achter de pc.

Wat is de reden trouwens, dat je geen mailproducten eet?

Minder snacken en meer bewegen zijn mooie doelen.

Ik eet geen meelproducten omdat die mij eetbuien geven.

Lucius schreef:

Ik ben weer lid geworden van project gezond. Even geen calorieen tellen

Wat is dat, 'project gezond'?

dai165 schreef:
Hier gaat het goed! Zit er echt lekker in en blijf vrijwel overal van af. Gister avond nam ik een handje snoepjes en ging toen -gelukkig- even de deur uit.. anders weet ik dat de zak wel op was gegaan haha.

Goed dat je er dan daarna vanaf kon blijven! Voor alle zekerheid heb ik vrijwel nooit zoetigheid in huis- ik vertrouw mezelf er niet mee...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2020 9:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 15 van 23