Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hulp Thesis

Auteur Bericht
Onbekend   Suvey
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben een Master student Toegepaste Economische Wetenschappen: Marketing. Voor mijn onderzoek kan ik dringend nog extra respondenten gebruiken. Als respondent maakt u kans op 1 van de 5 Fnac-bonnen van 10 EUR. Het duurt ongeveer een kwartier om de lijst in te vullen. Het eerste deel van de vragen neemt het meest tijd in beslag. De link naar de vragenlijst kunt u terugvinden op:

link verwijderd door beheerder

Het is erg belangrijk dat ik genoeg respondenten verzamel, dus aarzel niet om mee te doen.

Alvast bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 apr 2012 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Helaas ,

wij staan op ons forum geen marketing activiteiten toe, ook niet voor onderzoek. Het is voor ons immers lastig om na te gaan waarvoor een onderzoek gedaan en gebruikt wordt en dus willen we daar onze goede naam nooit aan verbinden.

Maar wij staan dit soort onderzoeken wel toe middels advertenties, dat kan al heel goedkoop door middel van het Google Adwords programma waarmee je op onze Weegclub gericht kan adverteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 apr 2012 13:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1