Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hou je aan je eetplan: punten tellen voor extra motivatie!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
1 puntje erbij. S ochtends van de paashaas afgelegen. S middags en s avonds was Ik minder sterk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dinsdag: 3 punten
Woensdag: 2 punten

Gaat redelijk, maar ik mis helaas soms punten door snacken. We blijven ons best doen!

Verder, mooie groene vakjes voor iedereen deze week! We kunnen nog een poging wagen om het hele sprintje groen te houden Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Aila30 schreef:
Nicky303 schreef:

Dank je. Ik moet wel zeggen dat ik nu met een eliminatiedieet bezig ben. Dat wil zeggen dat ik geen gluten, geen zuivel, geen suiker, zoetstoffen, gist, pinda's noch soja eet. Als ik echt 'in de fout' zou gaan en de verkeerde producten zou eten, dan 'verpest' ik het werk van inmiddels 6 weken dieet en afzien, in die zin dat ik dan geen uitsluitsel krijg over of ik eventueel voedselintoleranties heb. Dus dat is wel een stok achter de deur.

Hoelang ga je het eliminatiedieet volgen? Dat is dus niet zozeer om af te vallen, maar vanwege gezondheidsredenen? Is het moeilijk vol te houden?

Ik ben nu al ruim 6 weken bezig. Het oorspronkelijke idee was dat ik het 4 weken zou doen, toen is het verlengd naar 6 weken en nu naar 8 weken. Dit omdat ik nog klachten heb en de diëtiste wil kijken of die nog weggaan, voordat we producten beginnen uit te testen. Dat duurt dan ook nog weer een aantal weken (8 weken of zo denk ik?) Je eet dan nl een paar keer per week dat product, en dan weet je of het klachten geeft of niet. Na die week stop je weer met dat product en ga je een ander product testen.
Het is bedoeld om te zien of ik een voedselintolerantie heb die bij mij klachten veroorzaakt (pijn in spieren en gewrichten, en prikkelbare darm-symptomen). Dat ik afval is natuurlijk heel fijn want ik ben veel te zwaar.
M.b.t. of het moeiijk is: het valt me eigenlijk mee vergeleken bij wat ik had verwacht. Ik at al wel vrij gezond (behalve als ik een eetbui had). En ik heb een goeie diëtiste.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 12:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren deed ik het helemaal goed alleen... at ik 's nachts toen ik niet kon slapen nog wat. Dus toch maar 2 punten gisteren. Dus nu 30 totaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 13:14    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik2018 schreef:
Totaal tot en met vandaag 5 punten

2 punten erbij, nu 7 in totaal

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 20:40    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Yes, 2 punten.

Alleen s avonds niet van de krakelingen af kunnen blijven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 apr 2018 22:38    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mineola schreef:
Yes, 2 punten.

Alleen s avonds niet van de krakelingen af kunnen blijven

Ik heb deze week ook 2 krakelingen gegeten.... zijn lekker Schaam Schaam

3 puntjes vandaag, ik heb niet gesnoept en me aardig ingehouden in het restaurant.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 1:35    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik2018 schreef:
Ik2018 schreef:
Totaal tot en met vandaag 5 punten

2 punten erbij, nu 7 in totaal

Vandaag komen er 2 punten bij (avond gaat niet helemaal lukken vanwege verjaardag)

Totaal 9

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 17:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik2018 schreef:

Vandaag komen er 2 punten bij (avond gaat niet helemaal lukken vanwege verjaardag)

Je kunt overwegen om een speciaal eetplan te maken speciaal voor gelegenheden als je eigen verjaardag (of die van je partner / kinderen) en voor grote feestdagen. Het is normaal dat je dan wat meer eet en lekkere dingen neemt. Het is voor mij wel heel nuttig geweest om dat te doen. Dat ik tevoren opschrijf wat ik ga nemen en me DAAR dan aan houd ook al is het meer dan normaal. Een houvast.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 18:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren (donderdag) weer 's avonds de fout in gegaan. Ik weet niet goed hoe het komt. We hadden een pannenkoek gegeten (gluten- en lactosevrij enz.. voor mij) in een restaurant en ik had eetdrang... dacht dat ik te weinig eiwit had binnengekregen... een suf excuus denk ik nu.
Het werd 'beloond' met slecht slapen doordat ik toch nog te vol zat.
Dus 2 punten: 32 totaal.

Eten jullie gewoonlijk nog iets 's avonds na het avondeten? Wat / hoeveel eet je dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 18:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13