Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hou je aan je eetplan: punten tellen voor extra motivatie!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik2018 schreef:
Tellen we elke week door? Ik was opnieuw begonnen Lach

We tellen door Lachen

Ik heb bij deze een lijstje gemaakt van week 1 (dus tot en met zaterdag 7 april). Komende zondag update ik hem tot en met zaterdag 15 april.

Degenen in rood zijn later begonnen, dus logisch wat minder punten. Anders vertekent het zo ;-)

In ieder geval, lekker bezig iedereen! Nicky, respect

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 15:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb gister trouwens eindelijk weer eens 3 puntjes gehaald.... Het werk houdt me in het gareel.

Vanochtend dan toch nog mijn weekdoel van 3 ons eraf gehaald. Ik heb ervoor moeten bloeden ivm veel snoepen in het weekend. Ik moet toch proberen het mezelf iets makkelijker te maken wat dit betreft....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Oh super doe ik dat ook!

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 16:05    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteren weer geen punt gehaald....
Nu nog 6 minuten mezelf inhouden voor een punt! Maar er staat een chocoladepaashaas naast me.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Totaal tot en met vandaag 5 punten

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 16:46    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
8 t/m 11: steeds maar 1 puntje, dus 4 erbij ....

Heb goede hoop de scores de komende tijd te verbeteren. Vermoedelijk niet verdubbelen, maar gemiddeld naar 1,5 zou toch moeten kunnen ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 17:38    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Aila30 schreef:

Ik heb bij deze een lijstje gemaakt van week 1 (dus tot en met zaterdag 7 april). Komende zondag update ik hem tot en met zaterdag 15 april.

Dank je wel voor het lijstje. Je telt van tot en met zaterdag? En je gaat tellen op zondagavond of op maandag?
Ik vraag het omdat ik bij mijn weten vorige week 19 punten had gehaald, er staan er 16.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Aila30 schreef:

Dank je. Ik moet wel zeggen dat ik nu met een eliminatiedieet bezig ben. Dat wil zeggen dat ik geen gluten, geen zuivel, geen suiker, zoetstoffen, gist, pinda's noch soja eet. Als ik echt 'in de fout' zou gaan en de verkeerde producten zou eten, dan 'verpest' ik het werk van inmiddels 6 weken dieet en afzien, in die zin dat ik dan geen uitsluitsel krijg over of ik eventueel voedselintoleranties heb. Dus dat is wel een stok achter de deur.

Zondag tot en met gisteren (dinsdag): 3, 2, 2 punten, samen 7, maakt totaal 28 punten.
Maandag en dinsdag wat teveel gegeten. Hoe komt het? Ik denk omdat ik zo moe was en niet lekker (griepvirus dat niet doorzet?). Dat ik dan toch denk van 'poeh, ik trek het niet, nu 'mag' ik wel wat meer eten'. Of zoiets.
De remedie is waarschijnlijk om meer te ontspannen en meer slaap te krijgen. Dat vind ik wel moeilijk vaak. Ik heb er nu een uitdaging van gemaakt om op tijd naar bed te gaan en dagelijks te mediteren / ontspannen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 20:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Aila30 schreef:

Dank je wel voor het lijstje. Je telt van tot en met zaterdag? En je gaat tellen op zondagavond of op maandag?
Ik vraag het omdat ik bij mijn weten vorige week 19 punten had gehaald, er staan er 16.

Ik heb geteld vanaf zondag 1 april tot en met zaterdag 7 april. Ik zal controleren of ik iets gemist heb. Komende zondag tel ik vanaf zondag 8 april tot en met zaterdag 15 april

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 21:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Aila30 schreef:

Dank je. Ik moet wel zeggen dat ik nu met een eliminatiedieet bezig ben. Dat wil zeggen dat ik geen gluten, geen zuivel, geen suiker, zoetstoffen, gist, pinda's noch soja eet. Als ik echt 'in de fout' zou gaan en de verkeerde producten zou eten, dan 'verpest' ik het werk van inmiddels 6 weken dieet en afzien, in die zin dat ik dan geen uitsluitsel krijg over of ik eventueel voedselintoleranties heb. Dus dat is wel een stok achter de deur.

Zondag tot en met gisteren (dinsdag): 3, 2, 2 punten, samen 7, maakt totaal 28 punten.
Maandag en dinsdag wat teveel gegeten. Hoe komt het? Ik denk omdat ik zo moe was en niet lekker (griepvirus dat niet doorzet?). Dat ik dan toch denk van 'poeh, ik trek het niet, nu 'mag' ik wel wat meer eten'. Of zoiets.
De remedie is waarschijnlijk om meer te ontspannen en meer slaap te krijgen. Dat vind ik wel moeilijk vaak. Ik heb er nu een uitdaging van gemaakt om op tijd naar bed te gaan en dagelijks te mediteren / ontspannen.

Hoelang ga je het eliminatiedieet volgen? Dat is dus niet zozeer om af te vallen, maar vanwege gezondheidsredenen? Is het moeilijk vol te houden?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 21:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16