Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hou je aan je eetplan: Punten tellen voor extra motivatie 2!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en matig eten

Reageer met quote
Christia schreef:
@ Mineola - ja, dat is zeker lastig! Kan je niet proberen om van dingen die lekker zijn maar toch niet zoveel kcal hebben altijd wat in huis te hebben: b.v. aardbeien, andere bessen, zalm, rookvlees (misschien op een rijstwafel) wat je kunt nemen als je behoefte hebt om wat te eten. Dat je hierdoor het gevoel hebt dat je jezelf niet te kort doet.

Ik hoop dan dat je ouders je ondersteunen om te willen afvallen! Maar ik snap dat het wel lastig is als je niet zelf kunt bepalen wat er op tafel komt. Ik zou denk ik dan tevoren altijd vragen wat jullie eten. En als dat patat is kan je best eens patat eten en hoef je je daar niet schuldig over te voelen. Maar ga er goed over nadenken hoeveel je ervan wilt eten. Hoeveel patatjes neem je dan? Doe je de helft van wat je normaal eet en vul je het bv aan met kwark of zo voor je hongergevoel?

https://itunes.apple.com/nl/book/het-geheim-van-slanke-mensen/id975573736?mt=11
Dot is het boek waar ik het over had. Hier kan je het eerste hoofdstuk lezen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 14:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren twee punten, vandaag nul
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 21:11    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hmm ik ga er eens naar kijken.

Ik vind dat ik wel 3 punten heb verdient. In de loop van de dag nog wat aan m'n eetplan toegevoegd, maar ik had ook nog helemaal geen tussendoortjes erin staan omdat ik dat nog niet wist. En ik heb best gezond gekozen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 22:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mineola schreef:
Hmm ik ga er eens naar kijken.

Ik vind dat ik wel 3 punten heb verdient. In de loop van de dag nog wat aan m'n eetplan toegevoegd, maar ik had ook nog helemaal geen tussendoortjes erin staan omdat ik dat nog niet wist. En ik heb best gezond gekozen.

Duizelig Duizelig goed zo!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Zo, ik heb nog wat in te halen.
Vanaf 8 mei.

8 mei: jarig. Toch nog 1 punt verdiend. In de ochtend ging het prima. Daarna alles laten gaan en lekker gedaan waar ik zin in had. Wijntjes en uit eten.
9 mei: 2 punten
10 mei: 3 punten
11 mei: 2 punten. We gingen naar mijn oma en die had geen zin in koken. Dus de nog niet zo ongezonde macaroni werd Chinees. Een stuk ongezonder
12 mei: 0 punten. Mijn verjaardag gevierd. Het werden iets teveel wijntjes en snacks. En een stukje taart op, al had ik die wel ingepland.
13 mei: 1 punt. Het moederdag ontbijt was niet zo gezond Lachen Overdag ging het verder prima. In de avond toch patatjes mee gegeten. We hadden een weddenschap. Als iemand van ons 4en de juiste eindplek van Waylon goed had gegokt mocht diegene het avondeten bepalen. Onze jongste dochter had het goed gegokt dus het werden patatjes van de snackbar. Niet zo best... Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 14:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer 3 punten! Al twee dagen achter elkaar. Een nieuw record Lachen

Nu kan ik niet wachten op de weegschaal te gaan staan. Geduld is moeilijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 23:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Senais - nog gefeliciteerd met je verjaardag!
@ mineola - goed gedaan!

Hier vandaag 2 punten. S avonds nog wat ongezouten cashewnoten gepakt. Weliswaar gezond maar was niet helemaal de bedoeling!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 23:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hè hè, eens 3 punten hier! Dat mocht ook weer eens een keer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 23:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed zo Cristia!

Ik 2 punten deze keer. Helaas m'n reeks alweer beëindigd. Er stond ineens een open zak snoep op tafel...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Goed bezig Christia!

Maandag: 3 punten!
Dinsdag: 2 punten. Kon mijn eigen traktatie op mijn werk helaas toch niet weerstaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 mei 2018 11:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16