Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hou je aan je eetplan: Punten tellen voor extra motivatie 2!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Cristia, goed van je de verleidingen heb kunnen weerstaan! Lach

Ik niet.
Gisteren 1 punt.
Dat was al meer dan de rest van de dagen maar vandaag moet het echt beter.
Waar ik mee zit. Soms weet ik van de voren al dat ik ook met een plan niet onder mijn max. Kcal kan blijven. Met het gevolg dat ik me totaal niet aan het plan houd en nóg veel meer eet. Iemand hier tips voor?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 8:08    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Groetjes uit het zonnige Spanje!
Eergister 2 punten. Toen we vertrokken waren ging het mis met snacken Haha.
Gister 1 punt. Zowel bij de lunch als s avonds teveel tapas gegeten. Wel ook 13 km gelopen dus we blijven positief!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 11:40    
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en matig eten

Reageer met quote
Mineola schreef:

Waar ik mee zit. Soms weet ik van de voren al dat ik ook met een plan niet onder mijn max. Kcal kan blijven. Met het gevolg dat ik me totaal niet aan het plan houd en nóg veel meer eet. Iemand hier tips voor?

Als je van tevoren denkt dat het niet lukt, ga dan hoger zitten met de kcal. Plan in dat je een paar blokjes chocolade mag of iets anders waardoor je geen honger hoeft te hebben. Ken jij ‘Het geheim van slanke mensen’ van Mieke Kosters? Dit is ontzettend verhelderen over ons gedrag. Als je te streng wilt lijnen gaat het niet goed komen. Je kunt beter wat rustiger aan doen en eerst maar zorgen dat je een goed eetpatroon ontwikkelt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 13:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het altijd moeilijk om wat hoger toe te staan omdat ik altijd bang ben dat ik dat niet meer goed kan maken de rest van de week. Ik kom aan op het moment dat ik iets boven de 1550 kcal kom (rolstoel/bedlegerig)
Alleen omdat ik de hele dag ongeveer niks anders te doen heb dan eten vind ik het heel moeilijk om de hele dag overal Nee tegen te zeggen. Zeker als de rest van de familie, zoals vandaag, iets lekkers heeft.
Daarnaast voel ik altijd heel erg de druk snel te moeten afvallen omdat ik dan het idee heb sneller te kunnen leren lopen.
Het is alleen dat het nu dus een beetje averechts werkt....
Ik vind het ook zo wat om de rest te vragen niet meer ongezond lekkers te eten in mijn bijzijn.

Vandaag 1 punt, dus dat is al 2 deze week Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 22:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aila30 schreef:
Groetjes uit het zonnige Spanje!
Eergister 2 punten. Toen we vertrokken waren ging het mis met snacken Haha.
Gister 1 punt. Zowel bij de lunch als s avonds teveel tapas gegeten. Wel ook 13 km gelopen dus we blijven positief!

Aah, dat maakt wel wat goed, die beweging. Geniet van je vakantie!

Vandaag twee punten. S avonds had ik zin in een biertje (0,0).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 22:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Mineola - ja, dat is zeker lastig! Kan je niet proberen om van dingen die lekker zijn maar toch niet zoveel kcal hebben altijd wat in huis te hebben: b.v. aardbeien, andere bessen, zalm, rookvlees (misschien op een rijstwafel) wat je kunt nemen als je behoefte hebt om wat te eten. Dat je hierdoor het gevoel hebt dat je jezelf niet te kort doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2018 22:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
1 puntje deze week.

We hebben altijd fruit in huis en tegenwoordig ook snoeptomaatjes.
Maar als dan er dan bijvoorbeeld iets van patat op het programma staat (ik woon nog bij m'n ouders dus ik bepaal dat niet) dan kan ik dat niet niet nemen. Ik ben geen grote eter, maar met dat soort dingen ga je snel omhoog! En dan ga ik in de alles of niets, en omdat ik er toch al overheen ga kan die stroopwafel ook nog wel. Dat is natuurlijk niet waar, maar op dat moment vind mijn hoofd dat wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 22:09    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Over het geheel genomen gaat het goed, ik hou me goeddeels aan de regels van het elinimatiedieet van de dietiste. Ik val langzaam af dus ik doe wel iets goed, denk ik.

Donderdag: 3 punten
Vrijdag: 2 punten
Zaterdag: 2 punten

24 punten en 9 minpunten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 8:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat zijn minpunten?
Ik denk dat ik dat even gemist heb Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 11:24    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Oh dat heb ik voor mezelf ingesteld. Ik wil het m.n. weten hoe vaak ik 'de mist inga'. Een minpunt is dus het punt dat ik NIET haal op een dag. Haal ik op een gegeven dag 2 punten, dan heb ik 1 MINpunt.
Je hoeft ze niet bij te houden, het is mijn eigen stokpaardje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 12:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 6 van 17