Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hou je aan je eetplan: Punten tellen voor extra motivatie 2!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en matig eten

Reageer met quote
Fijn dat het nu weer goed gaat, Mineola!

Hier vandaag 2punten. Pakte toch chocolaatjes bij de koffie toen die er zo verleidelijk voor mijn neus stonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jun 2018 22:54    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
1 punt vandaag. Voor de ochtend.

We hadden geen lekker brood meer, dus van de glutenvrije oude broodjes tosti's gemaakt. Dat was niet de bedoeling. S avonds uit eten meer patat gehad dan gepland.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 0:46    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
2 pt voor mij gisteren. een banaan teveel genomen

Het gaat niet om je gewicht maar om je (eet)gedrag. (Vrij naar Gillian Riley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 11:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
2 punten. S Avonds een blokje chocolade in de planning. Werd een broodje hagelslag omdat we geen chocola meer hadden en ik had wel zin in zoet. Een hap hagelslag staat me dan weer tegen, dus maar een broodje erbij genomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 21:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Is niet helemaal goed gegaan vandaag. 2 kinderen geslaagd voor hun examens en hierdoor s middags en s avonds taart gegeten. Ach ja, wel een fantastische dag gehad, ben zo blij voor ze!

1 puntje dan maar helaas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jun 2018 22:47    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Christia schreef:
Is niet helemaal goed gegaan vandaag. 2 kinderen geslaagd voor hun examens en hierdoor s middags en s avonds taart gegeten. Ach ja, wel een fantastische dag gehad, ben zo blij voor ze!

1 puntje dan maar helaas

je kunt ook taart inplannen voor speciale gelegenheden. als je maar een regel aanhouht bv maximaal 2x per week een lekkernij. Dan hou je je toch aan je eetplan.

voor mij 3 pt gisteren.

Het gaat niet om je gewicht maar om je (eet)gedrag. (Vrij naar Gillian Riley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 8:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Helemaal gelijk,Nicky, maar nu had ik er van tevoren niet bij stil gestaan dat we taart zouden halen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Mineola, fijn dat je er weer bent! Lach

Nicky, wat een naar bericht. Ik hoop dat je alles een plekje kunt geven en dat er betere tijden voor je komen.

Christia, van hart gefeliciteerd!! Wat fijn dat ze geslaagd zijn. Dat is wel een taartje waard natuurlijk!

Hier kom ik eigenlijk iedere dag wel op 2 punten. Afgelopen 2 dagen netjes 3. Maar meestal wordt het toch een dropje (of 3) teveel. Maar eigenlijk ben ik niet heel ontevreden. Heb geen enorme vreetbuien meer of dat ik me verlies in het ongezonde eten. Het gaat dan wel langzaam, maar zo is het goed vol te houden.

En af en toe maak ik ook hele verstandige keuzes. Gisteren heb ik erg vroeg gegeten ivm alle sportclubjes en paardrijden van de meiden. Dus in de avond had ik zo'n trek. Mijn man zei al; zullen we lekker wat bestellen? Maar ik heb Nee gezegd (had ik vroeger niet gedaan hoor haha). Dus met redelijke trek naar bed, maar nu ben ik echt blij dat ik het niet gedaan heb Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 10:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed gedaan, Senais!

Vandaag hier 3 punten. Nu weer in het gareel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 22:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
3 punten vind ik wel! Weegschaal was vanmorgen best positief (ik kon het weer niet laten) hopelijk zondag ook nog! Laatste weekje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 23:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Pagina 14 van 15