Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hou je aan je eetplan: Punten tellen voor extra motivatie 2!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond en matig eten

Reageer met quote
Ik vond het vandaag spannend of het zou lukken met me houden aan de eetplan. Maar het ging goed! Ik heb nu nog wat tegoed voor straks maar heb nu geen zin in eten. Misschien dat ik het dan skip. Maar op zondag hebben we altijd wat lekkers en ik had bedacht dat ik bij de koffie s ochtends een muffin mocht en als toetje ijs. Het probleem is dan meestal dat ik doorsla en nog veel meer lekkere dingen pak. Vanmiddag was ik ook in de verleiding om nog een muffin te pakken maar heb het niet gedaan Kampioen
Dus: 3 punten vandaag gehaald! En van maandag tot zaterdag geen koek en ijs, hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 apr 2018 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Aila30 schreef:
In het vorige sprintje was bij de eindstreep iedereen groen behalve ik. Dat maakt me wel verdrietig Huil huil Hopelijk bij deze een beter resultaat!

Ik moet maar het grotere geheel zien en omarmen dat ik wel lichter ben dan toen ik met dit alles begon
Het getal op de weegschaal is minder belangrijk (denk ik) dan of je elke dag je best doet om je gewoonten te veranderen. Soms valt iemand niks af of komt zelfs aan, terwijl hij/zij wel elke dag lekker beweegt en zich aan het eetplan houdt. Dan telt het meer wat die persoon DOET dan wat hij/zij WEEGT...

Het gaat niet om je gewicht maar om je (eet)gedrag. (Vrij naar Gillian Riley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 13:25    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Christia schreef:
Vanmiddag was ik ook in de verleiding om nog een muffin te pakken maar heb het niet gedaan Kampioen
Dus: 3 punten vandaag gehaald! En van maandag tot zaterdag geen koek en ijs, hoor!

Applaus

Het gaat niet om je gewicht maar om je (eet)gedrag. (Vrij naar Gillian Riley)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Netjes Cristia!

Gisteren 1 punt voor de ochtend, daarna was het weer echt een zondag Schaam Schaam
Vandaag geen punten maar dat zag ik al aankomen. Naar het ziekenhuis en geen idee hoe lang. Uiteindelijk dus bijna de hele dag...
Morgen weer een nieuwe kans.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 22:07    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Netjes hoor Christia!

Aila, niet verdrietig zijn. Wat Nicky zegt; je bent er super bewust mee bezig. Dat komt echt goed. Zet hem op!

Gisteren een redelijke dag. In de ochtend en avond goed aan mijn plan gehouden. In de middag niet gegeten, was niet volgens plan. Dus 2 punten. Vandaag hetzelfde. In de ochtend en avond me aan mijn plan gehouden. In de middag toch 2 croissants op ipv de smoothie omdat we toch niet naar huis gingen tussen de middag. Dus 2 punten. De middagen zitten vol met meer verleidingen wanneer je vakantie hebt, merk ik...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 22:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@mineola en senais - Met je gewone dagindeling valt eten volgens plan het beste vol te houden! Onregelmatige en onvoorziene tijden blijven lastig. Morgen weer beter! Mijn uitdaging komt nog als ik donderdag voor een aantal dagen naar familie toe ga...

Hier weer een goede dag gehad, 3punten! Vanochtend ook nog een half uur hardgelopen. Als ik loop dan eet ik vanzelf minder snel ongezond. Dan zit ik in zo’n gezonde flow en zou niet zo gauw chocolade o.i.d. eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 22:35    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lekker bezig Christia! Ik hoop na dit sprintje in ieder geval meer dan 100 punten te hebben Erg blij

Gister ging het goed en heb ik zowaar 3 punten gehaald in mijn laatste nachtdienst. Vandaag moet ik toch echt 1 punt opschrijven. Dienst liep uit --> te lang zonder eten --> probeerde het nog te voorkomen, maar heb toen toch iets slechts gesnackt ivm honger (meegenomen eten naar het werk was inmiddels op).

s avonds iets te weinig gegeten bij het avondeten, waarna honger. Toen heb ik wel iets gezonds gepakt (half kopje soep en een cracker) ipv een zak popcorn Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2018 23:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 2 punten. Ik had vanavond zo een zin in een wijntje en heb een half glas gepakt. Wel net nog lekker bewogen door een wandelingetje te maken.

@Aila - ben je niet te streng voor jezelf? Misschien snap ik het ook niet zo goed. Als je minder eet dan je had bedacht is dat toch gewoon goed en heb je een punt gehaald. En als je later alsnog eet wat je had overgeslagen is dat toch ook goed. Ik zou zeggen dat alleen als je in het totaal meer eet dan je van tevoren had bedacht, je een punt moet inleveren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 22:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren 2 punten gehaald in de ochtend en de middag.
S avonds na het eten last van trek.... Heb ik heel vaak.... Fruit na het eten helpt wel, maar we hebben alleen mandarijnen, mineola's of sinaasappels in huis en dat eet ik ook al tussendoor. Die smaken lijken zo op elkaar dat ik daar op een gegeven moment geen zin meer in heb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 9:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 2 punten gehaald.
S avonds visite, chips erbij. Dat ging niet goed,

5 punten nu deze week
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 22:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 2 van 16