Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hometrainer sprint (cross, fiets) etc. - deel 3

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag fijn naar buiten met de meisjes totaal 1.40 uur gelopen over 3 afstanden
dan wel weer extra broodje gegeten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 jun 2018 13:32    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Jacomine4, jij gaat goed, al wekenlang. Hoe is het met de stage ? Lachen

Hier een eeuwigdurende verkoudheid, heel irritant, of het is een allergie. Enfin, Vandaag voor het eerst weer gelegenheid gewoon lekker een stuk te lopen. Iedereen een fijne dag ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 9:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@pmponer: strak plan ! Lekker hardlopen lijkt me uitstekend ! Heb zelf Nikes, die erg geschikt zijn, en de prijs viel enorm mee. Gekocht bij Aktiesport. Heerlijke schoenen. Ga je vandaag beginnen? Houdt vol hoor, zonde als al die verloren kilo's in een onbewaakte periode weer terugkomen. Je bent echt fantastisch afgevallen ! Het stabiliseren is een heel nieuw project. Als je kunt afvallen kun je dat natuurlijk ook ! Wat ervaar je als probleem bij het maat houden? Ben zelf wel stabiel momenteel, en op de een of andere manier denk ik dat dat blijft lukken. Het blijft gewoon opletten, elke dag weer. Loop ze! Fijne dag ! Lachen Fitness
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jun 2018 9:40    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Blijf zelf ook al een tijdje hangen op gewicht, loop nu ook minder met deze hitte en het blijft aanhouden.
Als we maar niet aankomen.
Pnponer ga je hardlopen in deze hitte of smorgens vroeg vandaag was het hier om 7:30 uur al warm

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 jun 2018 7:12    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het is stil hier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 9:05    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
pf gebeurt hier veel spannende tijd met keuzes maken wel positief hoor
gevolg wel heel veel stress heel veel eten
me rot geschrokken van gewicht
weer mezelf tot de orde roepen

moeilijk komt wel weer goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 11:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jacomine4, ja herkenbaar hoor ! Stress zet absoluut aan tot eten. Stress is niet zo goed als het maar aanhoudt, maar (korte) periodes is juist weer heel goed ! Hoe gaat het met je opleiding? Ik denk goed. Rustig aan, raadt je aan om de gewonnen kilootjes weer heel rustig af te vallen, niet met grote klappen. Je bent nu echt druk op een ander vlak en een mens kan niet alles tegelijk. Komt wel weer. Wees aardig voor jezelf. Succes. Fijne zondag nog ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 11:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wacht even met gewicht opgeven, want zit nu 1 ons boven het gewicht van vorige week. Beetje teveel zout gegeten de laatste dagen. Verwacht dat het vanzelf een ons of drie zakt ergens deze week. Iedereen rustig aan en veel succes ! Cool Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 11:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@pmponer, hoe gaat het met je strakke plannetje om te gaan hardlopen ? Mooi afgevallen ben je de laatste week ! Goed gedaan ! Cool Lachen
Houdt vol ! spreekt voor zich natuurlijk maar enfin. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jun 2018 11:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Weer een kilo teruggeschoten door 2 x roti te eten en een week gewoon teveel eten erbij. Zal wel deels vocht zijn, maar ik moet weer wat strakker in mijn regime gaan zitten. Tot nu toe ben ik niet zoals elk jaar tussen jan-juni wel 4 kg aangekomen , maar mooi op ongeveer hetzelfde gewixht gebleven, dat is weer meegenomen. Maar verder afvallen (na 14 kg) nu op dit gewicht van ongeveer 66, lukt maar niet definitief.
Nu wel weer aan het lopen, en fietsen. Maanden ziek geweest, dus dat schoot erbij in. Heel langzaam weer bij gekomen. Nu weer lekker bewegen, gezond zijn en langzaam weer verder afvallen ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 9:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7