Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hometrainer sprint (cross, fiets) etc. - deel 2

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wellicht hebben anderen ook behoefte aan een plek waar je over je bewegingsactiviteiten kan praten. Dat motiveert enorm ! Bewegen is ontzettend belangrijk bij het afvallen qua gezondheid. Vervolg op deel 1. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 feb 2018 10:46    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik ga gezellig met je mee met de nieuwe sprint

Hier gaat het verder prima, alleen momenteel midden in de vakantie dus de beweging is nihil helaas.. zo dalijk maar beginnen in mijn huis, ramen zemen, dweilen, toilet ed iig ff alles goed na gaan want volgende week nog een week vakantie en we zijn dan weg.. hopelijk vanmiddag dan maar ff op de crosstrainer zodat ik wel wat extra beweging krijg hihi..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 feb 2018 12:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
&Miranpeet, geweldig dat je meedoet ! Bewegen in huis is keihard ook bewegen, toch ? Is het gisteren nog gelukt te crosstrainen? Goed dat je in je vakantie doorgaat met je lijn van afvallen en erover nadenken! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018 10:21    

Reageer met quote
ja ik vind het in de vakanties erg lastig, ben dan echt helemaal uit mijn doen.. komt ook dat ik niks buitenshuis heb hoor geen werk of iets dus bij mij valt dan gelijk alles weg met een beginnende puber van 10 in huis die nog niet alleen durft te zijn.. anders was het makkelijker dan had ik gewoon klein rondje dorp kunnen doen..

Gisteren nog 3 kwartier op de crosstrainer gestaan, vind er zo niks aan he boven op zolder hihi.. maar ach tis voor een goed doel.. vanmiddag nog maar een keertje nadat ik mijn bovenboel heb gedaan... Morgen ochtend breng ik mijn zoon naar zijn vader, hij gaat daar nog een weekje vakantie vieren dus als ik thuis ben in de middag dan trek ik er op uit en wil dan minimaal 10 km wandelen.. misschien dat mijn vriendin ook gezellig mee ging en anders gewoon oordopjes in lekker muziekje op en gaan.. heerlijk..

als jullie me dit 2 jaar geleden zouden vertellen dan had ik jullie allemaal voor gek verklaard want was echt een bank zitter.. zelfde met vakanties heerlijk vond ik dat niks moet alles mag en nu kan ik nergens heen met mijn energie hahaha.. gisteravond lag ik op bed ik was nog veel te druk in mijn hoofd ed en kon ook totaal niet slapen terwijl ik de laatste tijd wanneer ik mijn kussen ruik weg ben.. maar goed dat zal ook vast wel weer over gaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018 11:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@miranpeet: mooi dat je toch 45 minuten op de crosstrainer staat ! Hartstikke belangrijk ! Is je beginnende tiener zelf een beetje actief buitenshuis af en toe, of meer binnen met hobby's ? Heb geen kinderen, maar deze leeftijd lijkt me wel leuk. Lachen
Wat je bereikt hebt is dat je binnen 2 jaar je levensstijl gezondheidstechnisch sterk ten positieve verandert hebt ,en dat is een compliment waard ! Lachen

Fijne wandeling vandaag ! Schitterend weer ervoor !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 10:59    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Op het moment loop ik ongeveer 8000 stappen per dag. Naast afvallen best een goed getal voor mij. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 11:09    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
doe weer graag mee
sinds een week ga ik ook 1x per week een uurtje zwemmen
is gelijk een soort mini triatlon 40 min rollen 60 min zwemmen { met nog welpauzes} en weer 40 min terug naar huis rollen daarna wat spierpijn maar zal met de week beter gaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 17:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Jacomine4, nou dat is zeker een triatlon zeg, op zo'n manier kun je van de zomer voor wedstrijden inschrijven ! Grapje. Enorme oefening is dit voor je ! Goed dat je dat aankunt, wat een motivatie heb jij toch !!Geweldig ! Doe het verder rustig aan, he. We gaan ervoor ! Lekker bewegen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 feb 2018 10:04    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ah hier zijn jullie.
Ik heb maar een streef ingevuld, maar daar zit ik al op. Dus het maakt me niet uit of ik het haal of niet. Ik ga gewoon door zoals ik tot nog toe heb gedaan.

Vandaag gaan we wandelen dus geen crosstrainer, en ik heb vakantie dus ik zal wel meer wandelen dan andere activiteiten.
Maar doe graag weer mee om elkaar gemotiveerd te houden. Mijn doel is om minimaal 6 x per week extra te bewegen. Jammer dat je dat niet als doelstelling kan hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 feb 2018 10:26    

Reageer met quote
welkom allemaal wat fijn dat jullie der zijn..... Lachen Lachen Lachen

@micha

helaas is mijn zoon een binnen hobbyist hihi.. hij gaat af en toe wel es naar buiten maar afgelopen week hadden wij al vakantie en de rest van het dorp moest nog naar school.. en zijn vriendje(s) was dus op vakantie dus ja dan houd het al gauw op.. nu aankomende week hebben we nog een week vakantie en die is hij nu met zijn vader aan het vieren.. die is internationaal chauffeur dus as maandag vertrekken ze voor een week naar??? ehhhh geen flauw idee eigenlijks zal wel de kant van oostenrijk italie zijn.. dus erg benieuwd met deze weers omstandigheden hoe hij dit gaat vinden

@jacomine

wat ben jij ook weer heerlijk bezig

@pmponer

veel wandelplezier!! het is echt heerlijk weer, wel koud en fris maar heerlijk je kan je er op kleden dat is wel fijn

IK heb mijn plannen voor vandaag ook omgegooid.. Ik wou eerst een dagje met mijn vriend mee (ook chauffeur), maar vanwege de kou ed toch maar besloten thuis te blijven.. en ook vanwege de tijd overigens.. moest er anders om 4 uur al uit Rollende ogen Rollende ogen das iets te vroeg hoor.. dus dacht eigenlijks och een dagje rust met wat series kijken en misschien de crosstrainer.. maar het is echt zo heerlijk weer dat ik dalijk mijn jas, muts en handschoenen en schoenen aan trek en een rondje ga doen.. oordopjes in voor de muziek en gaan.. Gisterenmiddag ook met een vriendin nog een ronde van 10 km gewandeld.. heerlijk hoor..

Vanmorgen heb ik me nog gewogen en de weegschaal gaf maar liefst 71,5 kilo aan.. had dat al een beetje verwacht want ik houd enorm veel vocht vast als ik es een keer bami of iets eet.. en dat had ik donderdag dus gegeten en gisteren kon ik het merken aan het aantal toilet bezoekjes en de hoeveelheid.. maar dat er zoveel extra vanaf zou gaan Nee dat had ik niet verwacht... aangezien we aankomende week 3 dagen in een hotel zitten en ik dus geen invloed op het eten heb en lekker wil mee genieten ga ik met een gerust hart op dat gebied er naar toe.. lekker ff 3 dagen relax, zenn en #chillenindeblotebillen alleen zo jammer dat het weer zo ijskoud is hihi.. maar zal vast goed komen..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 feb 2018 11:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 1 van 11