Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hometrainer sprint (cross, fiets) etc. - deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zin moet je maken jullie hebben gelijk, toch nog een klein stukje gelopen met de honden, zaterdag kwam mijn kleinzoon hier piano spelen, hier wordt niet veel op scholen gedaan met muziekles jammer eigenlijk, hij kan mooi spelen en uit zijn hoofd allemaal geleerd op internet maar noten lezen ho maar. Ik heb hem uitgelegd dat het toch belangrijk is en een taal is dat heel de wereld kent, wie weet speel je in de toekomst met een meisje uit Amerika, Rusland , Australië , jullie begrijpen elkaar haha daar had hij wel oren naar Lachen

Vandaag ga ik wandelen en naar de stad fietsen mijn energie verhogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 9:33    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@ine

de zin komt dalijk vanzelf wel weer denk dat iedereen toe is aan de lente, warmte en zon denk ik.. en dan is het allemaal ook wat makkelijker

wat leuk van je kleinzoon en wat goed zeg... Hier op school doen ze ook niet veel aan muziek les, maar hier hebben ze eens per jaar het traject van ambitie.. dat is 6 tot 8 weken lang elke vrijdagmiddag iets doen wat je leuk lijkt.. de kinderen hebben keuze uit een stuk of 10/12 projecten en ze mogen hun top 3 in vullen en van daaruit worden ze weer ergens geplaatst kan echt van alles zijn.. muziek instrument (leren) spelen tot koken, houtbewerking tot ehbo bij wijze van..

Mijn zoon zit dit jaar in het project werken bij de Jumbo, zo krijgt hij te zien wat er allemaal bij een supermarkt komt kijken en ze mogen hierbij ook helpen, vakken vullen, afbakken, vlees snijden ed.. echt heel erg leuk het wel en wee achter de schermen... vorig jaar zat hij bij het project van hulpmiddelen.. omgaan met krukken, rolstoel, gehoorapparaten ed.. ook heel zinvol..

Daarnaast hebben ze hier in de gemeente ook 2x peer jaar een soort project waarbij je een paar weken de kans krijgt om voor een gereduceerd tarief te kijken bij diverse sport mogelijkheden.. ook heel leuk daar zit ook muziek, scouting, kultuur ed tussen.. je kan je dan daarvoor inschrijven per onderdeel/vereniging ed..

Hier vandaag een redelijk rustig dagje voor de maandag.. ga dalijk maar ff een half uurtje sporten, ik wou er lopend naar toe gaan maar het is echt zo koud en met de tijd zou het dan net weer niet echt goed uit komen.. dus dan maar op de fiets..

morgen weer wandelen

iedereen een hele fijne dag en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 10:12    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag er maar weer vol tegenaan op de crosstrainer 43 minuten en bijna 13 km. Die zit er weer op deze week, ik denk dat ik morgen een rustdag in plan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 18:13    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk zo,n projecten miranspeet, zit je zoon al op de middelbare school en ook fijn dat jullie gemeente de kinderen de kans laten krijgen om div sport ed uit te oefenen zo weten ze precies wat ze het leukst vinden.

Ik ben even een paar dagen weg een pensioen in zicht cursus (piz) in een luxe boot met een grote hut eigen douche en wc er worden oa gesprekken gevoerd van de deelnemers wat ze als hobby hebben en het evt meenemen om de anderen te laten zien wat voor mogelijkheden er zijn en te stimuleren om te doen met hun vrije tijd, het wordt een heel programma waar onder ook yoga workshops en meditatie een paar sprekers een fietstocht en de boot vaart naar een volgende plaats of dorp waar we even van boord kunnen.
Er nemen 9 paren deel van over het hele land gezamenlijk eten in het restaurant en savonds gezellig samen zijn.

De voorbereidinging zijn al achter de rug buurvrouw geeft de poezen te eten, de honden naar het pension, kaartjes bij de NS zijn binnen enkele dagkaart voor €12 dat is niet veel, Wim heeft een buzniskaart, nog warm ondergoed tevoorschijn gehaald en een regenponcho gekocht, vandaag nog even een natte lap door het huis halen en klaar
We hebben er zin in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 9:45    

Reageer met quote
@Ine

klinkt als een paar heerlijke dagen, lekker genieten dan maar

Nee mijn zoon zit nog op de basisschool, groep 5 dus hij mag nog ff ;-).. Ik vind het niet erg, laat hem nog maar ff "klein" blijven, mijn oudste is bijna 18 en dat is al heel hard gegaan, die zit inmiddels op het werkend leren traject nog ff en die spreid zijn vleugels helemaal uit hihi.. maar hier op school doen ze echt heel vaak van dit soort dingen tussendoor wel erg leuk..

Vandaag staat wandelen op het programma.. vanmiddag gezellig met een vriendin, maar eerst maar ff het huis houden doen, ben weer niet vooruit te branden dus moet echt wat gaan doen dalijk hahah.. anders kom ik weer in tijdnood aangezien ik dalijk ook nog tussendoor naar de overblijf op school mag..

iedereen een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 10:35    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Heb er weer 15 min. opzitten. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 15:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik twijfelde of ik wel zou gaan, maar toch weer 40 minuten en 12 km erop zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 19:03    

Reageer met quote
vanmorgen al heerlijk gewandeld, mooi rondje nieuwerbrug gelopen en weer 15,5 km op de teller staan.. vanmiddag niks moet alles mag...

fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 13:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een rust dag ik heb even geen puf om weer te gaan sportten. Kijk morgen nog wel even wat ik dan ga doen.
Moet kunnen 1 of 2 keer in de week niet extra bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 18:37    

Reageer met quote
@pmponer

dat moet zekers kunnen.. waarom niet, je moet doen waar jij je goed bij voelt en wat jij denkt te moeten doen..
Ik heb vrijdag en zondag als "rust"dag op dat gebied.. je kan niet altijd zo bezig zijn toch..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 18:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Pagina 8 van 12