Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hometrainer sprint (cross, fiets) etc. - deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik heb weer 15 min, gecrosstraind.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 12:13    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@pmponer

ik had dat gisteren ook met wandelen dat het wat lastiger ging als vorige week.. gister met een vriendin ook 8 km gelopen..

Vanmorgen toen ik mijn zoontje naar school had gebracht ben ik meteen door gegaan om te wandelen.. heerlijk, mooi rondje gedaan bij ons door de polders, langs de oude rijn en ff via het centrum voor wat boodschapjes weer terug... mooi 14 km in the pocket... sinds ik het wandelen heb ontdekt en het is zo mooi weer heb ik de crosstrainer niet meer aan geraakt.. Rollende ogen Rollende ogen Ik heb afgelopen maandag van mijn lief nieuwe wandelschoenen gehad en ze lopen echt heerlijk.. het is ff wennen maar zoveel beter dan mijn oude gewone schoenen.. hihi ik had daar echt gaten in mijn zolen van al dat wandelen hihi..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Miranpeet en pnponer wat hebben jullie weer veel gewandeld en ik vind mijn 1389 wat ik heb gelopen al veel, ik wandel ook liever, bos en heide is mijn favoriet ja het strand maar dat is veel te ver hier vandaan ik woon in Limburg .
Vandaag naar de stad fietsen een regen poncho en een dikke trui kopen want deze maand hebben we een boottocht met fietsen eraan vast en op het dek zou het wel frisjes zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 8:51    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@ine

wat een leuk vooruitzicht zeg.. lekker genieten
Ik vond eerder als ik de 10.000 stappen op een dag al veel en daar moest ik echt moeite voor doen, momenteel zit ik standaard tussen de 22000 en de 25000 op een dag.. heerlijk

Vanmorgen ook weer heerlijk gewandeld 6,5 km en tussendoor een tussenstop gemaakt om een half uur te HIITten dus heb mijn beweging wel weer gehad.. en nu komt de regen inmiddels ook met bakken naar beneden.. helaas..

dit was overigens mijn rondje van gisteren ;-).. het is gewoon een heerlijke omgeving bij ons.. toch in het stadse maar zodra het dorp uit loopt midden in de polders of bij de plassen.. heerlijk

iedereen een fijne dag en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 11:53    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nou dames, en heer, goed bezig ! Prachtige foto's overigens, Miranpeet, en wat loop je fantastic veel.

Gisteren bij mij in de stad 12000 stappen, voor mij echt veel, en de volgende ochtend meteen zichtbaar op de weegschaal, ik was wel een kilo omhoog gekropen deze week namelijk. Nu weer terug on track ! Hoop dat ik het afvallen volhoudt, zit ontzettend dicht bij een goed BMI nu. (4 ons) Bewegen helpt !

Ondanks de regen (hier althans, Amsterdam) een fijne dag iedereen ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 11:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met jullie?

Hier eindelijk weer mooi resultaat, vanmorgen 5 ons lichter dan het laatste weegmoment hier op de site, dus mooi.
Iedereen een fijn weekend ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 mrt 2018 11:59    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week bijna elke dag wat meer gegeten, en gisteravond chinees en een rijstevlaai op een verjaardag... dus ja dan hou je een heel klein minnetje over. Geschokt

Wel mijn 30e week op rij een min Lachen Cool

Hoe gaat het verder? Hier wel ok, ipv de crosstrainer gelukkig aan het eind van de week wat meer kunnen wandelen. Vanmiddag gaan we ook weer wandelen. Verder ben ik nog erg op zoek naar balans, maar dat zal wel een tijdje duren. Ik verwacht ook dat mijn groene serie op het eind loopt, dit omdat ik af en toe toch weer wat meer ga eten. Ik merk ik die zin ook dat ik af en toe gewoon een honger gevoel krijg/heb dit terwijl ik de afgelopen 25 weken dat bijna niet gehad heb. Dus daar zit nog wel wat uitzoek werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2018 8:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@pmponer, gefeliciteerd met je 30e week op rij groen ! Echt een fantastische prestatie ! Lachen Bij mij heeft hongergevoel erg met eiwitinname te maken. Geen eiwit in welke vorm ook (ei, vis, bonen , etc. - - bonen bevatten veel eiwit), dan honger, wat ik ook eet.
Misschien heb je hier wat aan, anders sorry voor de belerendheid, haha.

Hier gaat het eindelijk weer goed, ben door de barriere van de 65 heen. Ben ik blij mee. Ga zodirect mijn BMI berekenen, (de bmi berekening op deze site telt nl. leeftijd , man/vr. etc niet mee) voor het eerst sinds heel lang kan die nu wel eens ''goed'' zijn. Dat is een bijkomstigheid, want ik val af puur uit gezondheidstechnisch oogpunt. Wil graag naar de 58, 59 kg, omdat mijn lichaam zich dan het beste voelt. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2018 10:27    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Voelt niet belerend hoor, maar ik dacht dat het met mijn eiwitten wel goed zat, ik eet elke dag 500 gram magere kwark bijvoorbeeld.

Ik vind die bmi index zowiezo maar lastig, want het houdt geen rekening met je natuurlijke bouw. Hoe bereken je dit dan op jou manier?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2018 10:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@pmponer, heb even wat opgezocht, volgens gezondheidsnet (https://www.gezondheidsnet.nl/zuivel-en-zuivelvervangers/eiwit-toppers) zit er in 100 gram magere kwark 15,6 gram eiwit. Dan zou 500 gram dus 78 gram eiwit zijn wat jij op een dag binnen krijgt, veel te weinig. Maar misschien eet je wel meer eiwit , want je zegt: ''ik eet per dag in ieder geval 500 gr magere kwark), maar de totale eiwitinname op een dag moet zeker 120 gram zijn. Iemand van jouw postuur misschien ietsje meer. Bron: Weight Watchers.

Wel zou magere kwark inderdaad tot de voedingsmiddelen behoren die het meeste eiwit bevatten ! (bron : gezondheidsnet) Een hele goede eiwitvoorziener dus. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 mrt 2018 10:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 5 van 11