Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hometrainer sprint (cross, fiets) etc. - deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
De sportschool gaat hem niet worden, het programma waar ik voor ging kijken zit gekoppeld aan een heel eetplan. Daar heb ik geen trek in. Ik ga kijken wat er verder nog aangeboden wordt hier in de buurt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 feb 2018 12:01    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
Jammer dat schiet niet echt op zo compleet programma hoop dat he nog gauw wat anders kunt vinden wat je wel lijkt iig succes

Wij zitten momenteel een paar dagen in een wellness resort ikn het noorden van het land heerlijk de hele dag zenn en relax.. gisteravond de er ff op uit geweest en heerlijk in een chauffeurs café wezen eten.. zeg maar veel voor heel weinig 😱😱 der lag me toch een lap vlees met saus op mijn bord hihi niet normaal zo groot.. ik was blij dat ze in dit resort ook een fijne grote sportzaal hebben, ben dus gisteravond ook nog heerlijk wezen sporten.. 15 minuutjes op mooi tempo wezen fietsen, ruim half uur crosstrainen en daarna nog ff roeien en legpress gedaan.. heerlijk oordopjes in, lekker muziekje op en BAM! 💪👊🏻 Zou mijn sport instructeur zeggen 😂😂😂

Ik had een hoop bekijks denk dat heel veel mensen nog nooit iemand hadden zien sporten ofzo ze keken allemaal zo raar 🙊🙈😱😱🤣🤣🤣 daarna nog ff heerlijk het zwembad en de sauna in geweest had mijn beweging voor die Dag wel weer gehad hihi 🤪🤪🤪

Iedereen fijne dag en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 7:34    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goede morgen allemaal,
Doe weer mee met dit gezellige sprintje op het moment zijn we druk bezig met de woonkamer op te knappen vandaag behang uitzoeken morgen behangen en hoop maandag alles klaar te hebben
Mijn bewegingen zijn de afgelopen dagen trapje op trapje af Lachen
Ale boeken uit de boekenkast halen kast verplaatsen en de boeken er weer inzetten nou ik heb behoorlijk pijn aan mijn kuiten hierdoor gekregen.

Maandag hoop ik weer mijn dagelijkse wandeling van 10000 steps te halen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 9:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
miranpeet waar zit je dan als ik vragen mag.

Gister konden we niet wandelen dus toen 42 minuten crossen vandaag zijn we net terug van 8 km wandelen... -8,7 voelt als -18 zeggen ze.
Brrr, ben blij dat we weer binnen zijn. Maar eens even zien wat de rest van de dag brengt.

Succes nog iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 11:00    

Reageer met quote
@pmponer

We zitten momenteel in het fontana resort in bad Nieuweschans
Is erg leuk alleen der is ook een thermaal gedeelte bij apart van de sauna maar gewoon wel toegankelijk voor iedereen in hotel alleen Dat gedeelte is met badkleding.. dus veelal wat oudere mensen

Vorig jaar zomer hier ook geweest en beviel ons prima dus nu ook maar besloten hier heen te gaan vanmiddag der ff op uit om zeehondjes te kijken (Pieterburen) en ff langs het mosterd museum 👍😀

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 11:26    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik doe weer mee!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 12:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ah ok, ik ben daar nog nooit geweest. Maar ik ben ook geen wellness/sauna type. Heb daar wel eens wadlopen gedaan naar schiermonnikoog toe, dat was ook erg leuk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 12:10    

Reageer met quote
Ik vind het heerlijk sauna ik vermaak me wel hoor morgen weer een dag... morgenavond heb ik er dan 3 dagen opzitten heerlijk
Net in de sportzaal nog ff 3 kwartier op de crosstrainer staan knallen ben der mee gestopt want mijn knie begon tegen te sputteren morgen een dagje met alleen badderen en sauna en daar blijft het bij voor een dagje

Vrijdag of zaterdag weer ff knallen 👍😀

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 21:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Omdat het toch wel koud is en we vanmorgen zijn gaan zwemmen, toch maar niet gewandeld. Dus dan maar op de crosstrainer 12,5 km.
Viel me erg mee, nu aan het werk voor een lopend buffetje.

De kinderen zijn namelijk de baas vandaag en dan eet je dat soort dingen Lachen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 mrt 2018 18:15    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed je best gedaan pmponer 12.5 km is niet mis .
Is er iets bijzonders op 1 maart de kinderen de baas Vraag wij bakten vroeger een cake met een boon erin op 3 koningen wie de boon had was die dag koning en was de baas Lachen

De hondenpension waar de honden deze maand een paar dagen naar toe gaan zag er heel goed uit we kunnen met een gerust hart op PIZ cursus gaan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 mrt 2018 20:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 3 van 11