Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hometrainer sprint (cross, fiets) etc. - deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Ik doe graag mee! Ik kan niet zo goed het balans vinden in mijn activiteiten. Na mijn bevalling 1,5 jaar geleden ben ik semi verlamd geraakt en het duurde even voordat ik weer echt fijn en vrij kon bewegen. Ik heb een dik jaar intensieve revalidatie gehad met 3 dagen looptraining. Het lopen heb ik nu gewoon buiten overgenomen, maar merk dat ik steeds wel smoesjes heb om minder te gaan. Ik moet 3 a 4 dagen a 40 min hoogtempo wandelen en dan 2 dagen thuis fietsen/crosstrainen om mijn beenspieren actief te houden. Ik mis de motivatie om het echt te doen nu ik niet meer naar fysio ga. Misschien dat deze sprint ook echt stok achter de deur is. Ik ben blij nu eindelijk weer onder de 90 te zijn, maar die laatste 10+ mogen nu aan de beurt!

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 feb 2018 11:31    
Vrouw Weeggegevens   miranpeet
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonder leven met minder koolhydraten

Reageer met quote
@caro

welkom hier en veel succes met je doelen behalen ed.. blijf in je zelf geloven en dan komt het vast goed

Gisteren toch nog een heerlijke wandeling van 12,5 km gemaakt.. het is gewoon heerlijk wandelweer.. je goed aan kleden en gaan.. gisteren was ik alleen dus oordopjes in, lekkere muziekje op en lopen.. heerlijk

Zojuist weer terug van mijn sport half uurtje (HIIT), heerlijk ff knallen.. dus kan er vandaag weer tegen aan.. morgen kan ik evt in sportzaal van het hotel de crosstrainer ed weer mee pikken.. dus dat komt ook wel goed..

iedereen een hele fijne week en veel succes met alles

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 12:16    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Thanks! Het is gewoon een kwestie van doen idd. Het is nu even lastig met 2 zieke kindjes waarvan de jongste mee moet in de wandelwagen en dat is net te koud. Anders heerlijk lopen met wagen en honden. Dus binnensporten it is, mooie week om dat eens gewoon te doen!

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 12:21    

Reageer met quote
Ook met oudere kids kan het wel lastig zijn om buiten te sporten hihi.. mijn jongste is 10, maar wil nooit mee wandelen, fietsen wil die nog wel es maar niet altijd.. en alleen blijven durft ie nog niet goed.. ja als ik binnen een half uur/3 kwartier weer thuis ben.. maar dat komt meer vanwege de vele criminaliteit in deze omgeving, veel inbraken ed en daarom wil hij niet graag alleen blijven..

vorige week had ie zijn eerste week vakantie en was dus thuis.. dus ik was blij dat ie afgelopen zaterdag naar zijn vader is gegaan voor een week vakantie daar.. zodat ik iets meer vrije tijd had om te gaan wandelen.. dus heb dat meteen 2 dagen gedaan..
Crosstrainer ed vind ik niet zo leuk dus als het ff niet hoeft dan sla ik dat over. maar wel super handig als je dat thuis heb staan zodat je toch je beweging kan krijgen als het op een andere manier niet lukt..

maar iig beterschap met je kindjes.. dat is nooit leuk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 12:33    
Man Weeggegevens   pmponer
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag weer gewandeld, gure wind, maar verder erg mooi weer. En dus ook goed te doen. Ik ga deze week nog eens even bij een sportschool kijken of dat wat voor me is.

Mijn kinderen doen aan Judo, maar ik krijg ze ook niet mee als we naar buiten gaan of iets. Die hangen liever voor een scherm Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 13:07    

Reageer met quote
Ik wilde na het sporten een stukje fietsen maar ben halverwege omgedraaid richting huis an hihi niet te doen met die wind

Ben erg benieuwd of je de sportschool wat gaat vinden ik houd niet zo van fitness ed dus toen ze hier met de HIIT begonnen dacht ik Eey das wel leuk... iig veel succes

Hier zitten beiden kids op voetbal 2x trainen in de week en zaterdag wedstrijd dus tja maar niet met mamma mee gaan want dat is veelste saai 😂😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 13:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En is dat Hiit ook leuk? dat is toch parkoer, van de ene oefening naar de andere?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 13:42    

Reageer met quote
ja klopt er zit van allerlei oefeningen tussen en elke keer is het afwisselend.. nou ja bij ons dan..

squats, planken, kettle bell, gewichten, zware ballen, en de ene keer is het echt puur op benen, andere keer puur op de buikspieren.. vandaag hadden we een combi van been- en buikspieren en conditie.. oa 3 verschillende squat oefeningen, lage plank, lunges met kettle bell, en dan joggen op de plek, 2 verschillende high knees oefeningen.. het waren iig 9 opdrachten en dan 3 keer een rondje, ongeveer 30/20 seconden oefening en dan 10/15 seconden rust maar dan moet je wel ondertussen van oefening wisselen.. en na een rondje heb je ff pauze van een paar minuten.. je bent na het half uur meestal wel afgebrand hihi..

Ik vind het echt leuk en heerlijk.. ik ga daar altijd graag naar toe.. en als ik een goede week heb ga ik 2x..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 feb 2018 14:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ah ok, dat lijkt mij ook wel ok, ik ga zo naar de sportschool om te kijken wat ze daar aanbieden.

Ik heb net stiekum gewogen en ben 1 kg zwaarder dan zondag ochtend.. Huil huil zou ik dan nu op mijn gewicht zijn gekomen. Of hou ik nog zaken vast van zondag en gister (wokken, spruitjesstamp).
Nou ja ik ga wel zien, misschien valt het allemaal wel mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 feb 2018 9:03    

Reageer met quote
Kan heel goed vocht zijn door iets wat je gegeten heb, ik heb dat hier momenteel ook.. maar ach tis vakantie vanaf vrijdag/zaterdag gaan we weer voluit knallen

Veel succes bij de sportschool 👍😀

👊🏻💪

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 feb 2018 11:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11