Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hoi,terug van weggeweest kleine 2 jaar geleden (50 er...)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   miemaiweight
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hallokes,
Na een kleine 2 jaar en terug van weggeweest hier,kom ik me even herpakken om van begin die 80 terug naar dat cijfer 7 te gaan en liefst nog eronder...
Beetje de blokjaren ook zeker die eraan zijn gekomen...?8Toch wens en wil ik mezelf weer een 10 tal kilokes zien naar beneden gaan zeg maar.....Niet evident voor prille 51 er,maar ga er zeker voor!
Dit nl.forum vind ik de max!!Waarvoor Dank er bij te horen uiteraard,
Maar zou het ook zeer fijn vinden hier gelijkgestemden te vinden uit Belgie ook die hier de baan vonden/vinden,om eens bij te praten,en zeker om lekker en gezonde gerechtjes uit te wisselen ook,is altijd fijn!Denk trouwens dat we hier alle zijn om aan ons lijntje te werken,en is dus a zo fijn hier vrienden te maken er bij...

Ik ben zelf een sportief iemand kan ik wel zeggen,die houdt van een lekker streepje muziek(classick rock) en kan me dan ook graag kleden in diverse stijlen sportief-rock-gekleed,en zeker aanpassend aan de gelegenheid,maar de tweede soort is meer mijn genre....
dus mensen,hoop elkaar hier te vinden èn te steunen bij onze dagelijkse overmeesteringen van al dat lekkers die ons mondje in gaat...
Succes aan elkeen hier trouwens! Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2016 9:28    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Miemaiweight, welkom terug bij de weegclub en dankjewel voor het compliment! Erg blij
Je hebt je eetdagboekje alweer opgepakt zie ik, heel verstandig! Het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.
Ik heb je dieet aangepast en je boekje verplaatst naar het juiste subforum, als je terug overstapt op 'gewoon' eten kan het weer gewijzigd worden.

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Mocht je nog vragen hebben dan kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2016 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom back miemaiweight...het gaat je vast lukken om op je gewicht te komen hoor,ik ga je boekje eens opzoeken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2016 17:27    
Vrouw Weeggegevens   Eikatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, minder snoepen

Reageer met quote
Hai, veel succes met het afvallen. Hopelijk gaat het voorspoedig.

The best therapist has fur and four legs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2016 1:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1