Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   PowderPuff
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (50 Dagen dieet)

Reageer met quote
Hoi, mijn naam is Inge. Ik ben 22 jaar oud en weeg ongeveer 145kg Schaam Schaam
Ik heb deze afgelopen week besloten om mijn leven op het goede weg te krijgen, en met mijn gewicht te beginnen. Ik kom oorspronkelijk uit Zuid Afrika, dus als mijn Nederlands soms raar leest, is het daarom haha Lachen
Ik hoop dus om door deze forum gemotiveerd te blijven, en mijn gewicht weer op een gezonde nummer te krijgen!
Groetjes, Inge.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 apr 2017 16:21    
Vrouw Weeggegevens   Amandatje27
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cambridge 800.

Reageer met quote
Hoi inge,

Welkom hier bij de weegclub.
145 kilo is nogal wat, maar niet onmogelijk om weer een gezonder lichaam te krijgen.
Ga je gezonder eten, of op een andere manier?
Er staan wat foutjes in je getypte tekst maar dat geeft niet, daar komen we wel uit.
Heel veel succes.
Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 apr 2017 16:33    

Reageer met quote
Ik ga gezonder eten en veel meer bewegen Lach
Bedankt voor de welkomst bericht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 apr 2017 16:43    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Inge, van harte welkom bij de weegclub.
Lekker jong alles is mogelijk als jij dat wil, lees en kijk hier rond en post gezellig mee

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 apr 2017 17:00    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom Inge
goed dat je de kilo's aan gaat pakken,ik wens je heel veel succes

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 02 apr 2017 22:06    

Reageer met quote
Heel erg bedankt Ellen en Dipinipi! Ik voel mij super welkom hier Hallo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 apr 2017 23:12    
Vrouw Weeggegevens   Ansepans64

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Welkom Inge/PowderPuff!

Ik zit hier ook net een paar dagen en mijn weegschaal liet zaterdagochtend bijna hetzelfde gewicht zien als de jouwe. Kunnen we mooi gelijk op gaan. Lach

Succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 apr 2017 16:30    

Reageer met quote
Dankje wel Ansepans!
ja ik probeer nog uit te vissen hoe alles hier werkt en ook qua wat om te doen bij de honger gevoel die er steeds is en welke oefeningen makkelijker is voor iemand met mijn gewicht Lachen
Ik denk eraan om te gaan zwemmen, maar moet nog de angst overwinnen voor mensen die mij in een badpak zien. Schaam Schaam
Ook heel veel success gewenst aan jou!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 apr 2017 17:10    
Vrouw Weeggegevens   Tiekie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP eetplan

Reageer met quote
Welkom hier op de forum, Ik zag je berichtje en werd er blij van..Ik ben ook Zuid Afrikaans.. Ik heb je een prive berichtje gestuurd in je inbox.

Together we can do it! Lach
Tiekie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 18:55    
Vrouw Weeggegevens   Proudmama
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hoi Inge

Afgelopen week heb ik me ook aangemeld hier bij de weegclub. Ook ik wil mijn leefstijl omgooien, ga ook zwemmen, gezond eten en ik tel de hele dag punten. Ik moet er 20 kilo vanaf zien te krijgen en voel me ook ontzettend opgelaten in badpak, maar aan de andere kant moet je maar zo denken: jij gaat er wat aan doen en als je straks al heel wat kilootjes kwijt bent, dan kun je zo trots op jezelf zijn en zal iedereen je complimenteren om je doorzettingsvermogen, dus laat mensen maar denken. Volg je plan en wees trots op elke dag dat jij met je gewicht verantwoord bezig bent! Heel veel succes!

PowderPuff schreef:
Dankje wel Ansepans!
ja ik probeer nog uit te vissen hoe alles hier werkt en ook qua wat om te doen bij de honger gevoel die er steeds is en welke oefeningen makkelijker is voor iemand met mijn gewicht Lachen
Ik denk eraan om te gaan zwemmen, maar moet nog de angst overwinnen voor mensen die mij in een badpak zien. Schaam Schaam
Ook heel veel success gewenst aan jou!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 21:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2