Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

hoi!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dorea
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten ( vastendieet)

Reageer met quote
Hoi!

Ik was hier al eens eerder, zo'n 3 a 4 jaar geleden, maar heb geen idee meer hoe ik me toen had genoemd en met welk e-mailadres...

Frisse start dus maar!

Ik ben 37 jaar, getrouwd, 2 kinderen, heb een leuke baan van 32 uur per week. Zoals gezegd ik was hier al eens eerder, in die tijd ben ik zo'n 25 kilo afgevallen, maar inmiddels is dat allemaal weer terug plus nog wat Sip
Ik heb vrij lang wat aangemodderd, was niet gemotiveerd genoeg (helemaal niet zelfs!) om er weer voor te gaan, maar nu heb ik er genoeg van. Ik weet dat ik het kan, ik wil die kilo's er weer af en me fit voelen. Ik ben nu 102 kilo en mijn streven is om weer onder de 70 kilo te komen zoals 3 jaar geleden (en dan het liefst nog wat verder: 63 kilo heb ik als streefgewicht ingevuld). Omdat dat nog een lange weg is, richt ik me nu eerst op onder de 100 komen, ik wil natuurlijk wel realistisch blijven Lach, daarna stel ik me weer een nieuw tussendoel.

Ik heb besloten het vastendieet te gaan doen. Ik denk dat ik dat goed kan volhouden. Omdat er best wat af moet en ik het altijd erg motiverend vind als het aan het begin snel gaat, ga ik eerst proberen om 3 vasten dagen in plaats van 2 te doen. Als blijkt dat dat toch niet vol te houden is, ga ik over op 2. Vandaag ben ik begonnen, mijn ontbijt bestond uit 200 kcal, het avondeten zal rond de 300 kcal zijn. Morgen mag ik dan gewoon normaal eten.

Ik ga gauw eens op zoek naar een leuk sprintje waar ik me aan kan sluiten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mrt 2017 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Doria , harte welkom terug bij de weegclub.
Wellicht is na je afwezigheid niet alles meer duidelijk dus hier een beetje info voor je

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Laatst aangepast door Ellen op vr 31 mrt 2017 23:00, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 31 mrt 2017 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom(back) Uitlachen
vastendieet,ik weet dat er meer mensen hier dat doen...5-2 ofzo?
lijkt me best lastig

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 31 mrt 2017 22:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1