Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   minnekemuizeke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben Kim, 30 jar, mama van 3 kinderen en woon samen met men vriend, Ik ben sinds eergisteren lid van de weegclub. Ik ben enorm verzwaard door anderhalf jaar immobiel te zijn geweest na een ongeluk en een zware operatie te hebben moeten ondergaan. Nu ben ik begonnen aan de revalidatie en ben ik al stillekes aan mobieler. Sporten kan nog niet behalve zwemmen maar ik moet wachten tot het litteken volledig toegegroeid is.
Ik speel al langer met het idee om iets aan men gewicht te doen.
Mijn vriend vroeg me op mijn 30ste verjaardag (4 februari jongstlede)ten huwelijk en dat was voor mij ineens een extra reden om er stevig en extra gemotiveerd tege aan te gaan, ik wil namelijk een mooie stralende bruid zijn!
na drie dagen dieet ben ik 1.9 kilo kwijt. Maar heb al van enkele mensen gehoord dat ik te streng ben voor mezelf. Ik hoop hier leuke internetvriendinnen aan over te houden en leuke gesprekken en tips om een gelsaagd afslankplan te verkrijgen en te behouden.

groetjes allemaal en veel succes iedereen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 feb 2011 10:43    
Vrouw Weeggegevens   tienkiloteveel
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: niet snoepen

Reageer met quote
Hallo Kim,

Ik ben ook mama van 3 kinderen. Mijn jongste is nu 6 maanden.
Voor mijn zwangerschappen was ik al eens 35 kilo afgevallen en nu zitten er nog minimaal 10 aan na de bevalling.

Mijn doel is om die broeken die ik voor de zwangerschap aankon in maat 38 weer te kunnen dragen.

Wanneer ga je trouwen? Dat is echt een superdoel en erg motiverend denk ik,, ik ben ooit getrouwd toen ik nog maat 48 droeg en elke keer als ik die foto zie heb ik spijt dat ik toen niet die knop kon omzetten.....
Je trouwfoto's blijven voor eeuwig hangen en die van mij ligt in een la...................

Succes!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 08 feb 2011 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Je kunt beginnen met het aanmaken van een dagboekje bij:""Gezond eten" In dat dagboekje kun je bijhouden wat je per dag zoal eet,Daar krijg je medelijners op bezoek die je gaan steunen en helpen.
Veel lijnplezier en de groetjes van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2011 13:05    

Reageer met quote
tienkiloteveel schreef:
Hallo Kim,

Ik ben ook mama van 3 kinderen. Mijn jongste is nu 6 maanden.
Voor mijn zwangerschappen was ik al eens 35 kilo afgevallen en nu zitten er nog minimaal 10 aan na de bevalling.

Mijn doel is om die broeken die ik voor de zwangerschap aankon in maat 38 weer te kunnen dragen.

Wanneer ga je trouwen? Dat is echt een superdoel en erg motiverend denk ik,, ik ben ooit getrouwd toen ik nog maat 48 droeg en elke keer als ik die foto zie heb ik spijt dat ik toen niet die knop kon omzetten.....
Je trouwfoto's blijven voor eeuwig hangen en die van mij ligt in een la...................

Succes!!!!

Bedankt voor je leuke reactie, jij ook succes met lijnen , nu maat 38 zal ik nooit meer kunnen dragen denk ik maar ik hoop wel naar maat 40/42 te kunnen gaan. ja men doel is erg motiverend, we trouwen september 2012 dus ik heb nog wel even de tijd he Lach maar kga er stevig tegen aan. be nu op nog geen week al 2.4 kilo verloren door middel van een duizend kcal dieet. velen zeggend at dit niet goed is maar ik heb ondanks het lage aantal caloriekes helemaal geen honger. ik vind zelfs dat ik nog redelijk wat mag eten zelfs. mijn kindjes (1 vn mezelf is bijna 9) en mijn 2 stiefkindjes zijn 6 en 8. drie jongens Lach lekker veel leven in de brouwerij Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2011 10:05    

Reageer met quote
Coby schreef:
Je kunt beginnen met het aanmaken van een dagboekje bij:""Gezond eten" In dat dagboekje kun je bijhouden wat je per dag zoal eet,Daar krijg je medelijners op bezoek die je gaan steunen en helpen.
Veel lijnplezier en de groetjes van Coby

hoi dank je wel voor de leuke tip is opzoeken waar ik dat kan doen dat dagboekje Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2011 10:05    

Reageer met quote
Ondertussen na een periode van 2 jaar ben ik er weer . Heb al men harde werk vcan toen zelf verpest, door men vreetbruien niet onder controle te houden, ik moet er dus keihard tegen aan gaan, en ik hoop dat het me lukt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 jan 2015 16:49    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Misschien moet je eens uitvogelen waar je vreetbuien door komen, dan kun je met een schone lei beginnen.
Vaak is er een vorm van onvrede met een situatie en suikers houden suikers in stand totdat je het zelf een halt toeroept.
Veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jan 2015 21:37    

Reageer met quote
Coby schreef:
Misschien moet je eens uitvogelen waar je vreetbuien door komen, dan kun je met een schone lei beginnen.
Vaak is er een vorm van onvrede met een situatie en suikers houden suikers in stand totdat je het zelf een halt toeroept.
Veel succes.
Hoi fysiek is er zeker niets mis met me,de dokter heeft hormonen, siuikers en schildklieren getest. Ik ben gewoon een stress-emoeter. ik begin dan alles wat ik zie naar binnen te werken, boterhammen bitterballen chips chocolade yogurt overschotje spagettie ... We hebben de komende 2 jaar veel stress gehad. niet in ons huwelijk, maar zaken van buitenaf. men grootmoeder die overleed, wat al erg genoeg was, maa rik woonde in haar huis, dus we :moesten eruit. op huizenkoopjacht. dan je fanaciën rond krijgen bj de bank, eeeeeindelijk een eigen huis dan, verbouwingen..., als het af was hadden we 1 maand later een brand door een fout in de elecktriciteit. Dus opnieuw gaan verbouwen.... dan de bompa die overlijd , men oudste kind die het emotioneel weer zwaar heeft en naar de psycholoog moet en zo blijft het doorgaan. Het zijn wel allemaal dingen die op te lossen zijn behalve de dood van men grootouders. en dat van men oudste kind zal nog lang duren, maar men man prbeert me nu op te vangen als er een stressaanval komt. Ik moet terug de knop omdraaien dat eten mijn probleem niet oplost.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 jan 2015 7:20    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Je hebt genoeg voor de kiezen gehad om stress gevoelens te ontwikkelen. maar het is wat je schrijft stress bestrijd je niet met eten.
Door er rustig over na te denken zoals je nu doet, kun je die eetbuien heel langzaam maar zeker afbouwen.
Het is een bewustwordings proces en een oefening.
Veel succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jan 2015 9:05    

Reageer met quote
Coby schreef:
Je hebt genoeg voor de kiezen gehad om stress gevoelens te ontwikkelen. maar het is wat je schrijft stress bestrijd je niet met eten.
Door er rustig over na te denken zoals je nu doet, kun je die eetbuien heel langzaam maar zeker afbouwen.
Het is een bewustwordings proces en een oefening.
Veel succes.

Na jaren dokterslopen bleek er toch een hormonale storing te zijn. Ik krijg er medicatie voor sinds een jaar en 4 maand en sindsdien lukt afvallen heel goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 12 apr 2019 7:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2