Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi, Ik ben Tiekie

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tiekie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP eetplan

Reageer met quote
Hoi iedereen, Ik ben nieuw hier..een maandje terug begon met afvallen.. Ik ben moeder van 2 ..getrouwt met nederlander- ik zelf ben zuid afrikaanse meid. woon nu 7 jaar in nederland
Schaam Schaam heb zwaar overgewicht- maar daar doe ik nu wat aan. Success aan iedereen hier, op naar een gezonder Bmi!
xxgroetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 jun 2016 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Tiekie , van harte welkom bij de weegclub.
Zuid Afrika... wat zal jij het (zeker in het begin) koud en grauw vinden in Nederland.
Je bent nu op een warm plekje in Nederland terecht gekomen waar mensen je graag helpen en steunen in jouw strijd tegen de kilo's.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jun 2016 17:25    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom bij de weegclub,ik hoop dat je je hier snel thuisvoelt

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 jun 2016 21:02    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom Tiekie, je schrijft vastbesloten dat je vanaf nu wat aan je overgewicht doet. Dat is een goede instelling! Houdt je motivatie vast dan kom je er vast wel. Veel succes en plezier hier! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2016 0:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dank jullie wel Erg blij
ik heb nu al veel aan de forum ... fijn alle succes verhalen te lezen.. ik zet goed door... zelfs door mijn regels terwijl de schaal minder "lief" doet Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2016 9:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo daar ben ik weer..ik Ben tiekie, mama van 2 kleine schatjes.. heel me leven al veel te zwaar.. sinds 2016 ben ik er heel hard mijn best voor ga doen.. maar ging snel weer de verkeerde kant op omdat ik het lage callorieen- dieet niet langer dan 6 maanden vol kon houden..

Nu wordt het anders.. ik kreeg op 5 februari een maagverkleining om mij te helpen bij het afvallen.. Ben nu 3 weken verder, en voel me weer goed, Ik eet gezond, beweeg weer meer en de weegschaal gaat ook weer de goede kant op. 1 kilo per week. Dat vind ik wel goed zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 13:21    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom terug Tiekie. Een maagverkleining is niet niks. Ben blij te lezen dat het goed bij jou. Weer heel veel succes.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 15:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1