Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

hoi ik ben ook nieuw

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mar-1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Update 2019:
Nou ben me een maand geleden rot geschrokken van mijn gewicht. Had al een jaar ofzo geen weegschaal meer in huis omdat mijn dochters nogal geobsedeerd waren met hun gewicht. Merkte wel dat mijn kleren strakker waren geworden en heb toen toch maar een nieuwe weegschaal gehaald. Verwachtte dat ik ongeveer 5 kilo was aangekomen en dat ik rond de 76 kilo zou zitten. Nou niet dus, bijna 84 kilo!. zwaarder dan ik ooit ben geweest. Schaam Schaam inmiddels al een maand radicaal het roer om. Ik doe nu het intermittend fasting 16:8 schema en ik skeeler dagelijks ongeveer 15 kilometer en ben begonnen met zogeheten planking oefeningen. Ik gebruik geen suiker en eet verder gewoon gezond met veel groente en eiwitten en matig koolhydraten. Ook drink ik veel water en ongezoete groene thee en rooibos. Ging de eerste twee weken super. meteen 2 kilo kwijt en nu de laatste twee weken eigenlijk niets meer eraf. Frustrerend maar zou misschien komen omdat ik van niet sporten ben overgegaan naar best intensief sporten dus waarschijnlijk neemt mijn spiermassa ook toe. Verder is een half jaar geleden vastgesteld dat mijn schildklier niet goed werkt. ik heb er toen voor gekozen om niet aan de medicijnen te gaan maar om te proberen het op een natuurlijke manier te verbeteren. dat is gelukt, de waarden zijn bijna weer in de normaal maar nog net niet. Geen noodzaak voor medicijnen dus maar nog geen optimale stofwisseling op dit moment dus. Binnenkort weer check up. Hopelijk zijn de waarden weer verbeterd. Ik denk dat ik gewoon erg veel geduld zal moeten hebben met mijn gewicht en me erop instellen dat afvallen niet meer als vroeger vrij snel zal gaan maar eerder op een slakkengang Huil Huil Huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 6:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2