Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi hoi

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   caro33
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
hoi allemaal,

ik ben dus Caro, 32 jaar en een echte levensgenieter. Ik ben mama van een te gekke tienerdochter, werk in een woon- en zorgcentrum en woon samen met mn vriend, dochter en 2 honden aan de kust.

ik heb altijd wel wat problemen gehad met mijn gewicht, tot ik eind 2011 plots op de weegschaal ging staan en 121kg zag staan. Toen is er bij mij een knop omgegaan en ben ik op een jaar tijd 30 kg afgevallen. Erna ben ik blijven proberen, maar ja, het was allemaal wat minder strikt en ik bleef hangen 84 kg. Nu ben ik er de laatste 8 maanden ingeslaagd om er 11kg terug bij aan te eten en ben ik goed opweg naar de 100kg, en dat maakt me niet gelukkig!

Dus bij deze hoop ik hier een een duwtje in de rug te krijgen en er zo in te slagen om dat gewicht terug naar beneden te halen en er zo ook voor te zorgen dat ik me weer beter in mn vel voel. Tis natuurlijk niet de ideale periode om ermee te starten zo vlak voor de feestdagen, maar wanneer is het wel ideaal é Lach
Er is altijd wel een excuus om er pas morge mee te beginnen, en zo zijn we plots 8 maand verder ;-)

veel succes alleszinds aan iedereen hier in deze weegclub!

grtjs Caro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 dec 2019 9:26    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom, heel veel plezier en succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 dec 2019 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Caro, van harte welkom bij de weegclub.
waardeloos dat er weer wat bij is gekomen maar je weet nu hoe je moet afvallen dus dat komt helemaal goed met jou

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 dec 2019 16:58    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
van harte welkom bij de weegclub Caro
goed dat je nu op de rem trapt..succes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 dec 2019 18:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1