Auteur |
Bericht |
caro33 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 15-12-2019 Berichten: 1 Dieet: gezond eten en meer bewegen Woonplaats: west-vlaanderen
|
|
hoi allemaal,
ik ben dus Caro, 32 jaar en een echte levensgenieter. Ik ben mama van een te gekke tienerdochter, werk in een woon- en zorgcentrum en woon samen met mn vriend, dochter en 2 honden aan de kust.
ik heb altijd wel wat problemen gehad met mijn gewicht, tot ik eind 2011 plots op de weegschaal ging staan en 121kg zag staan. Toen is er bij mij een knop omgegaan en ben ik op een jaar tijd 30 kg afgevallen. Erna ben ik blijven proberen, maar ja, het was allemaal wat minder strikt en ik bleef hangen 84 kg. Nu ben ik er de laatste 8 maanden ingeslaagd om er 11kg terug bij aan te eten en ben ik goed opweg naar de 100kg, en dat maakt me niet gelukkig!
Dus bij deze hoop ik hier een een duwtje in de rug te krijgen en er zo in te slagen om dat gewicht terug naar beneden te halen en er zo ook voor te zorgen dat ik me weer beter in mn vel voel. Tis natuurlijk niet de ideale periode om ermee te starten zo vlak voor de feestdagen, maar wanneer is het wel ideaal é
Er is altijd wel een excuus om er pas morge mee te beginnen, en zo zijn we plots 8 maand verder ;-)
veel succes alleszinds aan iedereen hier in deze weegclub!
grtjs Caro
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 dec 2019 10:26 |
|
 |
|
 |
Cheatday Super Weegclubfan

|
|
Welkom, heel veel plezier en succes!!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 dec 2019 11:15 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 52017 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Hallo Caro, van harte welkom bij de weegclub.
waardeloos dat er weer wat bij is gekomen maar je weet nu hoe je moet afvallen dus dat komt helemaal goed met jou
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.
De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.
Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.
Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 dec 2019 17:58 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41392 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
van harte welkom bij de weegclub Caro
goed dat je nu op de rem trapt..succes  _________________ De weegclub gaat door Donaties
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 15 dec 2019 19:08 |
|
 |
|
|