Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hoi , Damianne hier

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Damianne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Ik ben Damianne.
47 lentes jong en op zoek naar wat steun en motivatie.
Ik weeg nu 80,6 kg en wil onder de 70 komen.
Door gezond eten en extra sporten.
Op dit moment doe ik 2 x per week aaan HIIT en probeer daarnaast nog 1 a 2 x per week iets anders te doen.. mountainbiken vind ik erg leuk en af en toe hardlopen maar daar vind ik niet heel veel aan.

Ik ga lekker even rondneuzen hier.

Groetjes cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 apr 2021 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Damianne , van harte welkom bij de weegclub.
lekker sportief dus...geen idee wat HIIT is
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 apr 2021 10:45    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi Damianne, leuke naam heb je gekozen ! Welkom op dit forum, ik ben gewoon een mede-forummer maar best enthousiast over deze site. Het helpt je daadwerkelijk om gemotiveerd te blijven, het lezen van de struggles van anderen relativeert enorm. Je kunt kiezen uit leuke sprintjes om aan mee te doen, of er zelf een beginnen als er niets bijzit wat bij je past.
Af en toe wat van je strijd delen, helpt, anderen kunnen je dan support geven. je maakt zelf uit wat je vertelt, en wat niet.

Veel succes en een fijne forumtijd ! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 apr 2021 15:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1