Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

hoi allemaal

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goeie middag allemaal Hi (Nederlands=Hallo) Ik ga mij maar gelijk in het diepe gooien ik ben gelukszoeker en ben 30 jaar. Vorig jaar vooral bezig geweest met mentale ontwikkeling en lekkerder in mijn vel zitten en dit jaar is dan toch echt het jaar om mijn gewicht eens aan te pakken. Ik ben begonnen met Weight Watchers en inmiddels al z`n 11 kg kwijt. Mijn doel voor eind van het jaar is om nog z`n 22 kg af te vallen. En daarna zie ik het wel weer.
Ik hoop hier mede afvallers te vinden en zo nu en dan een schop onder mijn kont want het blijft wel een strijd voor mij om voor de gezonde producten te gaan. Maar ik ben er van overtuigd dat ik mijn doel ga halen eind van dit jaar.

Ik ga eens rondsnuffelen en als ik durf wat berichten te plaatsen anders komt dat nog wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2016 16:35    
Vrouw Weeggegevens   Roosje26
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
welkom gelukszoeker

heel goed dat je -11kg kwijt bent, en de rest gaat jou ook wel lukken. ik wil je veel suc6 wensen met nog meer kg's te verliezen.

Bye (Nederlands=Dag) Roosje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2016 18:00    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo gelukszoeker, van harte welkom bij de weegclub.
kijk op je gemak rond en hier zijn ook een aardig aantal mensen waaronder ikzelf die regelmatig Weight Watchers doen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.
klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Weight Watchers

Odette, Ellen,
Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2016 18:08    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi gelukszoeker. Ook namens mij welkom op dit forum. Je bent al super goed op weg. Succes met de resterende kilo's!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2016 20:28    
Vrouw Weeggegevens   Eikatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten, minder snoepen

Reageer met quote
Hoi gelukszoeker, welkom bij de Weegclub. Ik ben zelf nu bijna zeven weken hier actief en ik heb er heel veel aan. Samen houden we de moed erin.
Ik wens je heel veel succes!

The best therapist has fur and four legs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mrt 2016 21:09    

Reageer met quote
Bedankt allemaal voor het warme welkom ik ga vandaag eens tijd maken om rond te snuffelen want ik sta nu al 2 weken stil en vrees voor een plateau fase dus kan wel wat tips en info gebruiken z`n dagboek klinkt ook erg leuk om bij te houden ook als stok achter de deur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mrt 2016 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Welkom bij weegclub en succes met je missie...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 19 mrt 2016 13:14    

Reageer met quote
Bedankt daar was ik zelf nog niet opgekomen dat ik bezig ben met een missie maar zo is het wel ik ga hem onthouden bedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 mrt 2016 16:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1