Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hoi! Aislin hier!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Aislin
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Paleo/gezond eten

Reageer met quote
Hoi iedereen,

beetje vreemd om me bij een forum als deze aan te melden, ondanks dat ik al jaren met overgewicht kamp...

Toen ik een jaar of 16 was en gestopt was met sporten op redelijk niveau, begon ik snel gewicht bij te krijgen. Met als het hoogtepunt 105kg toen ik 22/23 jaar was. Toen besloot ik dat het genoeg was geweest en ging van de ene dag op de andere aan Paleo (glutenvrij, zuivelvrij en suikervrij). Hierop ben ik in 3 maanden tijd 25kg kwijt geraakt en kwamen, jawel, de feestdagen....

In de daarop volgende 4-5 jaar heb ik mijn gewicht (ondanks zwangerschap tussendoor) toch ongeveer hetzelfde kunnen houden. Nu nog 85 kg en van plan weer richting paleo te gaan eten/leven.

Daarnaast ben ik sinds 3 weken bezig met de dvd's van Jillian Michaels. Echt toffe work-outs zijn dat! ik blijf gemotiveerd! De eerste week vooral veel spierpijn gehad maar toch doorgegaan, nu af en toe nog een beetje spierpijn Lach qua gewicht wordt het nog niet minder, maar ik begin wel verschil in mijn figuur op te merken (de 'rugrolletjes' verdwijnen!!!)

Mijn streefgewicht ligt rond de 60-65kg en hoop dit met gezond te eten en veel te bewegen dit te kunnen halen, liefst dit jaar nog ohhh

oh, ik ben mama van twee zoontjes (5jr en 1jr), grafisch vormgeefster van beroep en heb een liefde voor de muziekband Poets of the Fall ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 21:19    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom op de Weegclub, Aislin. Goed van je dat je al zoveel bent kwijt geraakt. Vooral na 2 zwangerschappen kan het heel lastig zijn. Als je een dagboekje bijhoud, kun je voor jezelf alles goed bijhouden. Ook voor anderen, als je advies nodig hebt.

Heel veel succes en ook veel plezier.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Aislin, van harte welkom bij de weegclub.
wat een rijkdom 2 kids en een leuk beroep lekker fitter voor de zomer je hebt je plan klaar

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 10:15    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
van harte welkom Aslin

er zijn meer mensen die Paleo doen
ik heb me er ook een beetje in verdiept maar ben slordig en eet dan weer iets dat niet "mag" Rollende ogen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 12:53    
Vrouw Weeggegevens   Aislin

Dieet: Paleo/gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:

er zijn meer mensen die Paleo doen
ik heb me er ook een beetje in verdiept maar ben slordig en eet dan weer iets dat niet "mag" Rollende ogen

Eerst al bedankt voor je reactie!

Wat mij betreft vind ik paleo zeer zeker niet moeilijk, het ontbreekt me bij momenten gewoon aan motivatie. Ik vind het wel een zeer goede manier om je lichaam terug in balans en gezond te krijgen.

Veel mensen denken dat je bij paleo zo weinig mag, maar je kunt er superveel mee ohhh en dat hoeft niet te betekenen dat je uuuuuren in de keuken moet staan ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 13:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1