Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hier Maurice

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   MauSiejj
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: weight care (gezond eten)

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben Maurice, ik ben 19 jaar en iets over de 100 kilo. En ben eigenlijk altijd te zwaar geweest.

ik ben al een tijdje ingeschreven op dit forum maar nooit iets mee gedaan. Vandaag ga ik nou echt beginnen. Ik ga het weight care dieet volgen. Vanochtend ben ik begonnen met een shake wat mijn zeer goed beviel. in de middag heb ik een maaltijd reep op en ook dit beviel zeer. S'avonds doe ik normaal eten veel groente en een beetje vlees en rijst of aardappelen .

Tot nu toe bevalt het zeer goed en is het goed uit te houden. Ik hoop dat het mij dit keer gaat lukken. mijn streef gewicht ligt rond de 85 kilo.

Huidig gewicht:101,9kg

Groetjes,

M
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2012 21:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo Maurice, van harte welkom bij de weegclub.
Je bent al een tijdje lid dus hoop ik dat je al wat hebt mee gelezen hier.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Maak een eetdagboekje bij het dieet wat je volgt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Laatst aangepast door Ellen op zo 24 jun 2012 13:07, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 23 jun 2012 22:07    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Maurice,

Hoe gaat het nu na een paar dagen?
Ik zag dat Ellen aangaf dat je al een eetdagboekje had maar die kan ik niet vinden.

Hou je voor jezelf bij wat je op een dag eet/drinkt?
Het is i.i.g. een goed idee om dat voor een korte periode te doen zodat je ziet waar je evt. aandachtspunten liggen.

Probeer ook alvast te bedenken hoe je je eetpatroon wil veranderen als je met de shakes stopt. Dan kom je daarna ook niet bij. Als je daar nu alvast mee begint wordt het dadelijk alleen maar makkelijker om je einddoel te bereiken en vol te houden.

Groeten,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jun 2012 8:06    
Man Weeggegevens   MauSiejj

Dieet: weight care (gezond eten)

Reageer met quote
Bedankt voor jullie reacties!

@Ellen Ik heb je advies opgevolgd en een dagboek aangemaakt.

@ron Ik had nog geen dagboek maar heb ik nu wel aangemaakt. ik weet nog niet precies hoe ik het na de shake's ga doen daar heb ik mijzelf nog niet echt in verdiept. Ik zal er over nadenken. Heb je misschien nog tips?

Groetjes!

Maurice
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jun 2012 19:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1