Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hier komt ie dan

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   moonlightsharon
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: cohen

Reageer met quote
Ik ben sharon,

24 jaren jong, getrouwd en moeder van een zoontje van 9 maanden.
Ik wil graag mijn zwangerschapskilootjes kwijt en natuurlijk nog wat extrá's om me beter in mijn vel te voelen.

Als ik de recepten ed heb, ga ik aanstaande maandag beginnen.

Groet sharon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 12:22    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Beste Sharon,

Van harte welkom bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt ervoor, dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een vaste zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat is de stok achter de deur om jezelf in het gareel te houden. Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten die geschikt zijn voor allerlei verschillende diëten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips en adviezen vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoekpagina.

* Extra motivatie: Tja, die vind je hier volop... Kijk bijvoorbeeld eens bij het overzicht van de mensen die hun streefgewicht gehaald hebben, bij de succesfoto's en bij de vele rondzendboeken hier op het forum. Of wat dacht je van het motivatiedraadje?

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n eetdagboekje voor jezelf aan te maken, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent. En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Ook kun je in de babbelbox eventueel een dagboekje aanmaken voor andere gebeurtenissen in je leven, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

* Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan, en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

* Sprintje: We organiseren ook regelmatig een actie, waarbij we met een groep weegclubleden een afvalsprintje houden om er even extra fanatiek tegenaan te gaan. Dit soort sprintjes is altijd erg motiverend en gezellig. Wil je meedoen? Kijk dan eens bij de sprintjes die nu bezig zijn: klik hier.

... En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun (eet)dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar, advies en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
Heel veel succes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 okt 2009 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Jodelootje

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Sharon!
Veel succes en veel plezier met afvallen!
Een groetje van Jodelootje Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 9:51    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb nog geen lijsten van Vera ontvangen...

Iemand suggesties?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 17:15    
Vrouw Weeggegevens   Animootje

Dieet: Dr. Cohen

Reageer met quote
Onder recepten low-carb vind je weekmenuutjes voor Cohen, misschien dat je die eens door kan nemen en ideetje op kan doen. Veel suc6!! Lachen

Groetjes, Animootje
Opnieuw een start met Cohen of......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 okt 2009 17:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Wie van mijn vriendjes is er nog actief?

Inmiddels aardig wat jaartjes verder...
De oudste is inmiddels 12, de jongste 9. Nog steeds gelukkig getrouwd met mijn man! Sinds 2 jaar zijn we ook de trotse ouders van onze border collie Max.
Ook ben ik alweer een half jaar bij mijn nieuwe werkgever aan het werk ( na 21 jaar uit de drogist en detailhandel ) Nu actief op de meldkamer, zeer uitdagende baan met wisselende diensten.

Zoals jullie zien inmiddels ruim 85 kilo...
En dan is er al wat af! 12-4 woog ik 91.8 en ben ik begonnen met 100% koolhydraat arm van slimdiet 'zakjes'
Dit is voor mij goed te doen, en ook makkelijk voltehouden.
Al die extra kilo's zorgen natuurlijk voor de nodige ongemakken en ben hiervoor in gesprek gegaan met mijn huisarts. Met als oplossing dat ik miv 18 mei start met GLI, een traject van 2 jaar.
(gecombineerde leefstijl interventie) Ik zal dus ook onder begeleiding terug gaan naar een 'normaal' voedingspatroon

Zoals jullie lezen ben ik ERG gemotiveerd en heb er zin in!

Liefs Sharon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 11 mei 2021 14:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1