Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Hier ben ik WEER

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tonne
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 1300 kcal en gezond eten.

Reageer met quote
ja, ik ben hier als eens eerder geweest. Toen startte ik op 103 kilo en viel af naar 93.
Nu, enkele jaren en enkele kne-operaties verder ben ik weer terug. Kan nog steeds niet sporten, maar ben zeer gemotiveerd om weer af te vallen. Temeer daar ik nu ook bij een cardioloog loop.

Mijn streefgewicht is 85 kilo.
Fijne avond allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2010 18:50    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo, van harte welkom bij de weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt ervoor, dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een vaste zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat is de stok achter de deur om jezelf in het gareel te houden. Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten die geschikt zijn voor allerlei verschillende diëten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips en adviezen vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoekpagina.

* Extra motivatie: Tja, die vind je hier volop... Kijk bijvoorbeeld eens bij het overzicht van de mensen die hun streefgewicht gehaald hebben, bij de succesfoto's Of wat dacht je van het motivatiedraadje?

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n eetdagboekje voor jezelf aan te maken, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent. En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Ook kun je in de babbelbox eventueel een dagboekje aanmaken voor andere gebeurtenissen in je leven, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

* Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan, en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

* Sprintje: We organiseren ook regelmatig een actie, waarbij we met een groep weegclubleden een afvalsprintje houden om er even extra fanatiek tegenaan te gaan. Dit soort sprintjes is altijd erg motiverend en gezellig. Wil je meedoen? Kijk dan eens bij de sprintjes die nu bezig zijn: klik hier.

... En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun (eet)dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar, advies en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2010 19:32    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub.
Je bent er net tussendoorgeflipt toen ik een paar dagen off-line geweest ben.
Ik zie ook dat je nog niet begonnen bent.
Heb je wat tips nodig om te kunnen starten?
Ik zou 3 maaltijden en 2/3 gezonde tussendoortjes gaan eten.(magere yoghurt, handje noten, rijstwafel, vers fruit.
Bedenk dat je per dag toch gauw 1300/1400 kcal. zou moeten eten.
Kijk ook even bij jezelf of je echte valkuilen hebt, zo ja, verander deze dan in gezonde gewoonten.
Nieuwe gewoonten kunnen je veel opleveren.
Lekker veel groente om geen hongergevoel te krijgen.
Ik zou als ik je was een eetdagboekje aan gaan maken, dan krijg je medelijners op bezoek om je te helpen en te steunen.
Ik wens je veel lijnplezier en de groetjes van Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 31 jan 2010 17:02    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Tonne, welkom terug nog maar een keer! Erg blij Je eetdagboekje staat er nog, de link is in je profiel te vinden. Als ik iets voor je kan aanpassen hoor ik het wel hè.

Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 feb 2014 12:45    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Na een paar jaar ben ik er weer. Ik begin weer aan te komen. Wel langzaam, maar zie toch elke maand iets erbij. En daar baal ik van.
Het is me hier al een paar keer gelukt om mijn leefpatroon weer op de rails te krijgen
Dus poging....weet ik niet Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom back Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 12:31    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom terug en sja meneer W-schaal heeft meteen door als je niet meer mee weegt,

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 13:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Op zich baal ik. Heb 82 gewogen en 103 en nu dus 92 (vanaf de 82)
Dus de een erop. Heb nog foto's van 103. En dat wil ik niet meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 16:03    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Goed idee, om na te denken wat je niet meer wilt , dus op naar een groen vakje.
veel succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 17:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank jullie wel allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 17:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1