Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hiep hiep hoera! - Sprintje tot verjaardag

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gramma
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe gaat het bij jullie? Bij mij tot nu toe goed, maar nu begint het weekend pas... Verward Ik zal proberen om een klein beetje streng voor mezelf te blijven, alhoewel dat niet mee zal vallen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 mrt 2014 21:38    
Vrouw Weeggegevens   Trienneke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,
Ik doe graag ook mee.
Mijn verjaardag is 12 april.
Tegen dan zou ik graag op mijn streefgewicht zijn.
En dan proberen te wennen aan mijn nieuwe lijf. En ook af en toe een foutje toestaan in mijn nogal strenge en stugge voedingsschema.
Ik word 32.
Groetjes

Mijn fotohoekje ! http://www.weegclub.nl/forum/hey-dan-durf-ik-toch-maar-t45585.html
Het moet lukken !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 6:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wow Trienneke, wat heb jij het goed gedaan zeg! Ik heb net even naar je foto's gekeken, fantastisch!!! Maar nu die laatste kilootjes hè, voor mij valt dat niet mee. Maar het moet gewoon lukken toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 10:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,
Jah die laatste kilo's. Ik blijf wel doorbijten. Maar ik zal toch blij zijn dat ik er ben.
Het is zo hard om overal Nee tegen te zeggen. Ook al besef ik dat ik nog zal moeten Nee zeggen, het zal niet meer zo streng moeten.
Het moet lukken he !
Jij bent ook al aardig wat kilo's kwijt he !
Liefs

Mijn fotohoekje ! http://www.weegclub.nl/forum/hey-dan-durf-ik-toch-maar-t45585.html
Het moet lukken !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 10:57    
Vrouw Weeggegevens   beertje3
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hoi Trieneke, leuk dat je meeschrijft en je bent idd al n eind op weg zeg. Hoelang heb je gedaan over het resultaat tot nu toe?
Gramma, hoe is je weekend gegaan? Overal afgebleven? Lachen
Eline, hoest bij jou? Ik zie een groen hokje, netjes constant
Ik kom weer een groen hokje afleveren. Ben tevreden. Genoeg water drinken blijf lastig. Daar moet ik echt beter op letten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mrt 2014 8:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eigenlijk moet ik eerlijk zijn met mezelf. Maar dat ben ik ook hoor.
Ik ben ze eigenlijk te snel kwijt. Ik ben begonnen met mijn dieet/sport op 10 september. Dus iets meer dan een half jaar nu.
Dit is natuurlijk heel snel. Ik ben ook heel streng en sport ook heel vaak.
De vraag is natuurlijk wat er zal gebeuren als ik begin met opbouwen van mijn voeding. Het sporten dat mag blijven. Want ik heb er ook heel veel plezier in.
Net daarom ga ik het opbouwen onder begeleiding doen. Ik ben zo bang om te hervallen.
Veel liefs en allemaal veel succes !

Het moet lukken !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 mrt 2014 9:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was een beetje laat met het insturen van mijn weeggegevens, maar we zijn van de week weggeweest. Dus nu ben ik extra blij met dit groene hokje want zodra je in restaurants komt valt het niet mee om streng te zijn/blijven! Jullie doen het alle drie wel heel verschrikkelijk goed!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 mrt 2014 11:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Toch spannend he... bijna jarig.
Hoeveel jaar ik ook ben. Ik blijf graag jarig zijn. En als beloning zal ik op mijn verjaardag iets lekkers voor mezelf klaar maken. Lekker en gezond maar met iets extra. Ik heb ook al maanden geen druppel alcohol meer gedronken. Dus misschien mag ik dan ook een lekker glaasje. Want normaal zal ik dan al op gewicht zijn. En voor mij is het dan echt genoeg geweest. Eigenlijk is het nu al genoeg geweest. Maar ja, ik zit nu zo dicht bij die 72kg. Het is nu stom om niet door te bijten he.
Veel liefs !

Het moet lukken !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 10:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2