Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Hey allemaal.. leuk hier te zijn!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vongaatervoor
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm voor en na WLS

Reageer met quote
Erg blij Goede morgen kitty

Ik ben al een levenlang aan het stoeien met mijn gewicht. Heb echt alle gewichten gezien, en mijn kast heeft dozen kleding met maten stickers van 44 tot 60. In 2005 een Gastric Bypass gehad, daarmee 68 kilo afgevallen. Toch kwam ik veel later weer langzaam aan.. Schamen natuurlijk, en kop in t zand... wie komt er nu weer aan, als je zoveel hebt bereikt.. Tot ik toch meer verhalen kreeg te horen, over terug aankomen na de ingreep, en ik dit jaar besloten heb om eens te laten kijken naar de techniek van mijn gastric bypass. Bleek dat het inmiddels wel een best een vintage versie is, en tegenwoordig de techniek wel iets anders is, en er wel verbetering word verwacht, en iig meer stabiliteit met een aanpassing (revisie) Ik zie het als een update van mijn oude GBP, een 2.0 eigenlijk. Dus ik ben laatste maanden bezig geweest met het voortraject, en was sowieso in april zelf (alweer) begonnen met koolhydraat beperkt onder begeleiding van mijn eigen dietiste. Afgelopen dinsdag (27 juli 2021) heb ik mijn operatie gehad, en nu dus rustig aan herstellen... Nu eerst 2 weken vloeibaar, en daarna zachtjes overstappen op weer vast. Dan wil ik ook weer wel rustig aan verder gaan met koolhydraat beperkt... Ik weet dat ik kán afvallen, dat is me al zó vaak gelukt.. Maar mijn doel is om het nu, als t weer lukt, voor eens en altijd vast te houden.. Omdat ik weet dat ik mij zoveel beter, gelukkiger én gezonder voel met een lager gewicht. Slank worden is niet mijn doel.. wél eens blijvend onder die 100 kilo te komen.... Leuk hier te zijn! En voor een ieder.. enorm veel succes gewenst!! Lief cheerleader

Een levenlang vechten met het gewicht, jo-jo pur sang. In 2005 Gastric Bypass in Brugge, succesvol, toch weer gewichtstoename. Schaamte, ontkenning. Sinds April dit jaar weer gaan strijden, koolhydraatbeperkt. Met hulp van dietiste en ook traject bariatrisch centrum in bergen op zoom. Revisie van verouderde GBP op 27 Juli 2021. We gaan ervoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Vongaatervoor schreef:
Erg blij Goede morgen kitty

Ik ben al een levenlang aan het stoeien met mijn gewicht. Heb echt alle gewichten gezien, en mijn kast heeft dozen kleding met maten stickers van 44 tot 60. In 2005 een Gastric Bypass gehad, daarmee 68 kilo afgevallen. Toch kwam ik veel later weer langzaam aan.. Schamen natuurlijk, en kop in t zand... wie komt er nu weer aan, als je zoveel hebt bereikt.. Tot ik toch meer verhalen kreeg te horen, over terug aankomen na de ingreep, en ik dit jaar besloten heb om eens te laten kijken naar de techniek van mijn gastric bypass. Bleek dat het inmiddels wel een best een vintage versie is, en tegenwoordig de techniek wel iets anders is, en er wel verbetering word verwacht, en iig meer stabiliteit met een aanpassing (revisie) Ik zie het als een update van mijn oude GBP, een 2.0 eigenlijk. Dus ik ben laatste maanden bezig geweest met het voortraject, en was sowieso in april zelf (alweer) begonnen met koolhydraat beperkt onder begeleiding van mijn eigen dietiste. Afgelopen dinsdag (27 juli 2021) heb ik mijn operatie gehad, en nu dus rustig aan herstellen... Nu eerst 2 weken vloeibaar, en daarna zachtjes overstappen op weer vast. Dan wil ik ook weer wel rustig aan verder gaan met koolhydraat beperkt... Ik weet dat ik kán afvallen, dat is me al zó vaak gelukt.. Maar mijn doel is om het nu, als t weer lukt, voor eens en altijd vast te houden.. Omdat ik weet dat ik mij zoveel beter, gelukkiger én gezonder voel met een lager gewicht. Slank worden is niet mijn doel.. wél eens blijvend onder die 100 kilo te komen.... Leuk hier te zijn! En voor een ieder.. enorm veel succes gewenst!! Lief cheerleader

Heel veel succes! Met zulke goede voornemens en een gps 2.0 gaat het vast goed komen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 jul 2021 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Vonga, van harte welkom bij de weegclub.
heel verhaal maar goed om te lezen dat er een aanpassing gemaakt kon worden

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2021 8:06    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Hallo Von, welkom!
Je bent niet de enige die weer aankomt na zo'n ingreep.
Het valt ook niet mee om blijvend nieuwe gewoonten aan te leren.

Als je zin hebt kom dan gezellig meedoen bij deze sprintjes:

https://www.weegclub.nl/forum/leg-je-belofte-vast-deel-2-t57061-430.html#2818591

https://www.weegclub.nl/forum/schouderklopjes-4-t57111-30.html#2818598

en

https://www.weegclub.nl/forum/augustus-is-een-mooie-maand-voor-positieve-punten-t57126-20.html#2818596
]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 aug 2021 11:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1