Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het zonnige zomersprintje ( 27-06 t/m 30-08)VOL

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43
Auteur Bericht
Vrouw   app
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
@Brenda: lijkt me een goed idee. Gewoon overdag het menu volgen en je avondeten zelf invullen. Zolang je dat "normaal" doet hoeft er niks aan de hand te zijn, als het maar gevarieërd is.

Zou vanavond gaan hardlopen, maar ik ben te moe. Daarnaast ook nog snipverkouden, dus ik zie het niet zitten. Morgenochtend maar proberen.

Nog leuke plannen voor het weekend?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2010 20:09    
Vrouw Weeggegevens   sweetie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen (gezond eten)

Reageer met quote
Klinkt goed Brenda, je moet ook iets doen wat goed te combineren is met je dagelijks leven/ritme anders hou je het ook niet vol. Gewoon veel groente, ik roerbak soms wel 2x per dag, de ene keer met kip, de andere keer met tartaar, of garnaaltjes. Vooral veel groente en hot curry poeder... weer geen sausjes maar kikoman soyasaus met minder zout (groene bij AH)

Ik gebruik alleen geen noodles of rijst erbij, alleen groente en vlees.

Het gaat je wel lukken!

Ik zit morgen weer met mijn neus in de zoetigheid, ik volg een pattiseriecursus bij culinair centrum Beverwijk en morgen gaan we een taart maken in combi met macarons (van die heerlijk gekleurde amandel merinque koekjes)... Ik ga hem alleen maken, niet eten...
Ik heb er wel zin in maar ben ook erg moe. zou ook wel uit wille slapen, maar het wordt wel weer gezellig!

Was het maar alvast volgend weekend dan komt manlief tenminste voor het weekend thuis, maar hebben wel de hele fam over de vloer... maar daarna heb ik het ook iets rustiger... ook wel lekker. Zou ik dan toch tijd hebben om te sporten... we maken er een doel van voor maandag 13 september!!!

Ik ga nu maar eens slapen!

Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2010 23:34    
Vrouw Weeggegevens   brenda05
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Maagverkleining juli 2016

Reageer met quote
klink lekker je taart die je gaat maken!
ook ik ga vandaag 2 taarten maken en ook nog een cake, morgen ben ik namelijk jarig en heb het heel de dag druk.
overdag komen me ouders en me schoonvader en s'avonds zo man of 12, lekker druk maar wel heel gezellig!

heb bedacht om een klein stukje taart te nemen en voor de rest hou ik het bij komkommer en paprika enzo.
en als er gebak over blijft krijgen ze het mee, kan ik maandag niet in de verleiding komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2010 9:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Brenda,

Alvast gefeliciteerd!!! Dat doe je goed door de restjes gebak met de visite mee te geven...hahaha!

Ik heb vandaag wel geproefd en dingen gegeten die ik beter voor mijn dieet had kunnen laten staan, heerlijke soorten caramel, merinque's (gelukkig vind ik ze té zoet..) en een lekkere lunch...helemaal fout zo'n culinair centrum... maar het was ontzettend leuk en ook nog veel geleerd al zijn die macarons draken om goed te krijgen...

Vanochtend heb ik even wat oude kleding gepast en was bijna in tranen omdat ik in dingen pas waar 3 jaar geleden nog in paste voor het laatst... wauw...we zijn goed op weg!

Net weer netjes volgens mijn n=menuutje gegeten, en gewoon weer in het programma weer een stapje dichter bij het doel!

Fijn weekend meiden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2010 19:44    
Vrouw Weeggegevens   nathaaltje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sweetie,
Het lijkt dat het een leuke cursus geweest is. Knap van je dat je zo'n lekkere dingen maakt en er toch af kan blijven!

Brenda,
Alvast een heel gelukkige verjaardag!!! Proficiat, en het is inderdaad een goed voornemen. Zie dat er genoeg gezonde dingen staan zodat je ook geregeld iets kan nemen, dan zal het allemaal wel meevallen. Geniet er ook maar gewoon van.

Hier gaat het redelijk. Deze middag heb ik wel 2 boterhammen met chocolade vlokken gegeten. Dubbele zonde, want ik eet normaal geen boterhammen, en geen chocolade. Maar ik heb me wel direct herpakt. Hopelijk geeft dat niet teveel schade op maandag...

Nog een fijne avond allemaal!

Nathalie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2010 20:47    
Vrouw Weeggegevens   as112
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
@Brenda hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en neem gerust een klein stukje taart want het is jouw dag.
Trouwens goed idee om hetgeen overblijft mee te geven aan de visite, jij kan niet in de verleiding komen en zij zijn blij.
Hele fijne dag. Astrid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2010 8:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Brenda Hieperdepiep Hoera!!!!!
Fijne dag gehad?! het was jou dag dus ik hoop dat je hoe dean ook hebt genoten. Nog lekker buiten gezeten?

@Nathaaltje
Ik had wel van de meringues geproefd hoor gisteren (en vulling nog wat extra...) en van een heerlijke niet bij mijn dieet passende lunch genoten ,maar vandaag weer 100% aan de bak. (zelfs met heerlijke cakeluchten...) Verde ben ik minder van het zoet, dus dat is niet zo erg.

Morgen zijn we over naar het nieuwe sprintje, dus dan tref ik jullie daar! Bedankt voor deze periode en we starten weer met frisse moed bij het volgende sprintje!

Tot gauw, want ik moet nog even aan het werk..
doei!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 sep 2010 19:28    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43
Pagina 43 van 43