Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het sobere draadje voor de sobere week !

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend   ChrisjeXXL
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hallo lieve weegdinnen , ik open hier het sobere draadje voor mensen die "ECHT" een sobere week willen inlassen en op de kar willen springen om het één weekje echt 100% sober te doen en niets af te wijken van hun eetplan of wat er alleen in uw dieet past , water en thee drinken , en niets af willen wijken gedurende tenminste 6 dagen , om terug in het juiste ritme te geraken en op het einde van de week , een leuke glimlach op jullie snoet te toveren met het behaalde resultaat van die SOBERE WEEK iedereen die wil kan altijd op de kar springen , en als er geen kar is , de kar zelf voor één weekje in gang trekken ,
Deze week zijn begonnen met sober te zijn

Hinke, Coby ,Andrea, Chrisje, Mirre ,Dipinipi ,Ulrike ,Lunafloor en Albertha .
Wij gaan het heel correct en heel sober doen deze week , tot en met zaterdag middag , en dan zien we wel verder , zijn er nog geroepen die verder willen doen , dan startten we terug een sobere week , willen er afhaken of kunnen er door omstandigheden mensen een week eens niet meedoen , geen nood , dan kan dat , als er weegdinnen op de kar willen springen , kan dat ook of als iemand zich geroepen voelt om de kar zelf te startten , kan ook , alles kan als het maar met de glimlach is en we mekaar motiveren minstens zes dagen lang zonder misstappen en ons echt aan ons sober plan houden !!!
Veel succes en tover een glimlach op je gelaat als je denkt aan het eindresultaat Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 9:09    
Vrouw Weeggegevens   Andrea
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Herbalife + gezond en verantwoord leven en eten...

Reageer met quote
Jaaaaaaaaaaa, ons eigen sober draadje!

Nou, ik heb eigenlijk niets te melden, maar goed. Ik ga een kopje koffie doen (want alleen thee, daar word ik sjagrijnig van, en ik krijg pijn in mijn hoofd dan, hihi, ik wil wel een beetje cafeïne hoor) Met niets erbij, sober he!

Zet hem op dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 9:48    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Andrea schreef:
Jaaaaaaaaaaa, ons eigen sober draadje!

Nou, ik heb eigenlijk niets te melden, maar goed. Ik ga een kopje koffie doen (want alleen thee, daar word ik sjagrijnig van, en ik krijg pijn in mijn hoofd dan, hihi, ik wil wel een beetje cafeïne hoor) Met niets erbij, sober he!

Zet hem op dames!

ja hoor , en ik vroeg me al af , hoe het gisteren gegaan is , je sober dagje , en vooral je avond met goestingskes voor lekkers , is het gelukt in je Badderen om niet onsober te doen ?
Koffie mag hoor Andrea , denk niet dat daar iets tegen is ?
En inderdaad ik krijg ook hoofdpijn van de eerste dagen alleen maar water en thee , maar dat gaat na drie dagen over en dan lukt het wel , ik ben gestopt met koffie drinken toen ik met proteinen begonnen ben , en nu lust ik het zelfs niet graag meer , raar hé Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goedenmorgen sobere mensen met een brede glimlach.
Leuk een speciaal draadje voor deze sobere week.
Ik heb net mijn sobere yoghurt ( Lachen sober wit) en een sober (maar gelukkig wel, en lekker appeltje op.
En dan ga ik zo op visite voor een sobere (zwarte) koffie.
Succes allemaal!!

Lachen En ach...er doet ook een hondje sober mee...

Lieve groetjes van Mirre ( helaas vandaag niet sober)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 9:59    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Mirre schreef:
Goedenmorgen sobere mensen met een brede glimlach.
Leuk een speciaal draadje voor deze sobere week.
Ik heb net mijn sobere yoghurt ( Lachen sober wit) en een sober (maar gelukkig wel, en lekker appeltje op.
En dan ga ik zo op visite voor een sobere (zwarte) koffie.
Succes allemaal!!

Lachen En ach...er doet ook een hondje sober mee...

Lieve groetjes van Mirre ( helaas vandaag niet sober)

Mirre , sober zijn en blijven hoor , we denken allemaal aan jou vandaag , lijkt me een moeilijkere dag te zijn , niet vergeten

Effe tanden bijten voor zes daagjes , en je kan het ik weet het ,
SOBER
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Ik moest gisteren even in het ritme komen.
Het valt mij op dat ik eigenlijk best wel veel eet op een dag. Ik ben begonnen met alles te halveren voor vandaag en dan morgen weer een beertje soberder
Groetjes en liefs van Coby

De derde zaterdag van september is er een meeting in Utrecht .
Het zou leuk zijn om wat forum vrienden te ontmoeten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 10:06    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Coby schreef:
Ik moest gisteren even in het ritme komen.
Het valt mij op dat ik eigenlijk best wel veel eet op een dag. Ik ben begonnen met alles te halveren voor vandaag en dan morgen weer een beertje soberder
Groetjes en liefs van Coby

Goed zo Coby dat is de spirit , en zo komen we weer terug in het ritme zoals het hoort als je wilt afvallen , stillaan maar zeker , succes en ik vind dat je dat heel goed gezien hebt met al te halveren en dan nog soberder te gaan , dat is de bedoeling en op het einde van een sober weekje , een big smile op naar een prettig weekend , en met een glimlach omdat de weegschaal lief is na het sober zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 10:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Chrisje, das goed gegaan hoor, gisteravond.. Ik ben in een oranjebloesem bad gaan zitten, en daarna was ik vergeten dat ik ergens trek in had Lach

Coby, jij doet dus het HP dieet Lach (halve porties dieet, hihi)

Ik ga mij op een kopje kruidenthee storten....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 10:57    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Andrea schreef:
Chrisje, das goed gegaan hoor, gisteravond.. Ik ben in een oranjebloesem bad gaan zitten, en daarna was ik vergeten dat ik ergens trek in had Lach

Coby, jij doet dus het HP dieet Lach (halve porties dieet, hihi)

Ik ga mij op een kopje kruidenthee storten....

Heel goed , gedaan dus gisterenavond , en smakelijk met je theetje , ik heb bijna mijn kan kersenthee uit , lekker hoor , ik weet niet of ik die bij Cohen Vera s dieet zal mogen drinken , met zoetjes Schaam Schaam (ik kan het niet zonder Greetje Schaam Schaam ) Ik bestel die altijd bij de Weight Watchers met een heel karton , kan ik lekker bijna een jaar mee verder maar zo lekker .(zal wel weer niet overal mogen denk ik Sip )Maar bij de proteinen mag het wel , dus geniet ik er nu nog van , alhoewel kersen thee is toch gezond dacht ik of ook weer niet Rollende ogen
Enfin Andrea laat het je smaken (vond geen kopje thee dus krijg je een ober erbij Erg blij )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 11:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
oh wauw, een hele ober voor mij alleen, hihi...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 11:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 52, 53, 54  Volgende
Pagina 1 van 54