Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het moet ervan af!

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   basie
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben Bas, ben onlangs 38 jaar geworden en weeg al weer een tijdje te zwaar.
Sinds augustus ben ik vader geworden en dat is een mooie verandering geweest. Ik ben 190cm en weeg op dit moment 110 kg. Ik ben nooit echt een spriet geweest, maar nu wordt het echt te veel. Doordat ik een zittend beroep heb, en ver van huis werk komt er van sporten ook niet echt veel, terwijl dit juist heel goed voor me was.
Tijdens het trainen voor de halve marathon van 2006 (gelopen in 2:03) woog ik 90kg, maar toen trainde ik ook 3 to 4 keer per week...

Ik hoop nu met behulp van Sonja weer wat kilo's kwijt te raken.

Iedereen succes met afvallen!

Groeten, Bas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2012 9:42    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hallo Bas,
Van harte welkom bij de weegclub.
Die kilo's kwijt raken gaat je wel lukken!
Echt tijd om te gaan sporten heb je niet geef je aan.
Wellicht zou het iets kunnen zijn om s'avonds na het eten i.i.g. een half uurtje tot een uur te gaan wandelen(in een lekker tempo)
Kom je mooi aan wat frisse lucht en extra beweging Erg blij

Soms kan het helpen om voor een korte periode een eetdagboekje bij te houden. In relatief korte tijd kun je dan zien waar en bij welke producten je valkuilen liggen zodat je die aan kan pakken. Dat geeft voor de langere termijn ook betere resultaten.

Heel veel succes!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Sonja Bakker

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Ron.

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 mei 2012 17:04    
Vrouw Weeggegevens   Zwil
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hoi Bas,

Misschien heb je zin om mee te doen met een 'sprintje'?
ik heb er net eentje aangemaakt met de titel; 5 weken sprintje , start 13 mei.
Ik wil graag met een groepje elkaar motiveren om in 5 weken een (tussen)doel te bereiken.

hoe dan ook; goed dat je deze stap hebt gezet en ik wens je veel sterkte!
Lieve groet,
Zwil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 mei 2012 12:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1