Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het klaagmuurtje voor iedereen !!!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik kom nog een keer klagen... ik zat vandaag te neuzen op de nationale vacaturebank, kom ik de baan van mijn dochter tegen! Geschokt Gemeen Maar zij weet nog van niets. Bah, wat achterbaks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 okt 2013 19:09    
Vrouw Weeggegevens   ria14
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dat is het kaatje. Niet leuk voor je dochter ik hoop dat de kijk op de mensen niet te veel veranderd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 okt 2013 22:42    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Oh Kaatje, dat is toch wel erg.............. Heel heel boos Onfatsoenlijke werkgever dusss.

Ik wil klagen over gebrek aan slaap. Rollende ogen 3 keer wakker van de telefoon gisteren. Stom En nu maar proberen niet in slaap te vallen op mijn werk. Oja?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 okt 2013 1:15    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
In het klaagmuurtje nu de klacht dat er de laatste tijd niets leuks is op de beeldbuis. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 20 okt 2013 21:31    

Reageer met quote
Bah. Ik wil klagen over dat domme mens Shepherd van de VN. Ga ons geld besteden aan zaken die er echt toe doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2013 19:34    
Vrouw Weeggegevens   zonnetje101
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Ohh wat heerlijk dit klaagmuurtje.

Ik heb vorige week een goede vriendin (wat achteraf niet bleek te zijn) een mail gestuurd dat ik het contact wil verbreken omdat de vriendschap is doodgebloed en ik geen toekomst meer zag in de vriendschap, word ik nu door vrienden van haar, die ik niet eens ken helemaal zwart gemaakt. Waar bemoeien mensen zich mee zeg?!?! Ze kennen mij niet, weet ik veel wat er over mij gezegd wordt!!!!! Echt eventjes pisnijdig.

Oei dat lucht even op Lach hihi

Het gaat misschien niet hard, maar stap voor stap komen we er wel! Vrijdag = weegdag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2013 19:38    
Vrouw Weeggegevens   ria14
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heel heel boos Heel heel boos Heel heel boos Heel heel boos is dat wat je wilde zeggen. Misschien zijn deze niet niet voor niets vrienden met haar en pas jij er gewoon niet meer bij, snappen die vrienden dit niet en gaan ze denken in goed en kwaad m.a.w. heel kortzichtig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2013 20:47    
Vrouw Weeggegevens   zonnetje101
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
ria14 schreef:
Heel heel boos Heel heel boos Heel heel boos Heel heel boos is dat wat je wilde zeggen. Misschien zijn deze niet niet voor niets vrienden met haar en pas jij er gewoon niet meer bij, snappen die vrienden dit niet en gaan ze denken in goed en kwaad m.a.w. heel kortzichtig.

Tjsa, ik ken hun ook niet. Weet alleen dat het alleen 'online' vriendinnen van haar zijn maar ach. Voor mij een hoofdstuk gesloten. Maar het luchtte wel erg op om het hier even te plaatsen hihi.

Het gaat misschien niet hard, maar stap voor stap komen we er wel! Vrijdag = weegdag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2013 20:49    
Vrouw Weeggegevens   mizzy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Oh ik word zoooooo gek van iemand (noem maar geen namen)

Ik was eens eerder afgevallen en tot voor kort moest zij mij daar schijnbaar aan herinneren dat dat inmiddels verleden tijd was en dat herhaalde ze regelmatig.
Nu kwam ze gisteren met wat anders. Ik geloofde mijn oren niet.
Ze vroeg hoeveel ik afgevallen was en ik zei ja bijna 26 kilo... oh zei ze echt? Nou maar hoeveel wil je nog dan? Ik zei ik heb geen idee... iig nog wel wat kilo's.
Oja zei ze.... jij zal toch nooit slank worden oh Boos en blauw nou zei ik luister eens, dat zullen we wel zien.
Poe ik moet echt nadenken wat ik de volgende keer ga zeggen op zo'n opmerking FF Denken...
Wat een rotopmerking! Het wakkert juist wel mijn vlammetje aan en ik zal dr een poepie laten ruiken! Gemeen

Het geluksgevoel van eten duurt maar even maar het geluksgevoel van een slank lichaam je hele leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 okt 2013 5:51    

Reageer met quote
Je kunt het simpel houden door te vragen : "Wat is jouw probleem eigenlijk?" Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 okt 2013 8:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38, 39  Volgende
Pagina 37 van 39