Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het jaar uit met de kilometervreters

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dit is het vervolg op de sprints van de kilometervreters. Vanaf vandaag kunnen de kilometers hier genoteerd worden. Graag in het rood, zodat ze makkelijk terug te vinden zijn.

Ik neem de tekst hieronder over van het vorige sprintje, en wil iedereen die het leuk vindt om te hardlopen en/of te wandelen uitnodigen om met ons mee kilometers te 'vreten'.

Wandelen en hardlopen, dat is wat we in dit sprintje doen. Elke kilometer telt mee en wordt in een schema gegoten zodat je ook echt inzichtelijk krijgt op welke dagen je wandelt en hoeveel je in totaal hebt afgelegd.

Doe je mee? Iedereen die loopt is welkom!

Deze sprint loopt al jaren, met vaste sprinters, maar ook met nieuwe mensen. Starters en doorlopers, wandelaars, joggers en hardlopers..

Doe je mee?
Denk nou niet meteen aan urenlange wandeltochten met waterflessen, wandelstokken en indrukwekkende afstanden. Dat doen we ook, maar dat hoeft niet..
Wie een uur per dag stevig wandelt is aan het eind van de maand minstens een kilo kwijt. Wandelen levert namelijk een ideale vetverbranding op. Na een half uur wandelen gaat het lijf op zoek naar nieuwe brandstof, en die is te vinden in de vetrolletjes. En het mooie nieuws is dat er al wandelend meer vet wordt verbrand dan bij het hardlopen. Wandel je slank..

In ons sprintje tellen we trouwens niet de kilo's maar vooral de kilometers..

We starten aanstaande zaterdag, je mag nu alvast beginnen met het melden van de kilometertjes die je loopt. Je kan dit berekenen met www.afstandmeten.nl, een sportstracker appje of een stappenteller.

Nogmaals: iedereen is welkom bij de kilometervreters. Doe lekker met ons mee!

Bij 22 deelnemers wordt de sprint gesloten, want dan blijft het voor het schema overzichtelijk.
Als je meedoet, is het ook leuk als je je kort even voorstelt en vermeldt wat jouw doel is in deze sprint. Er zijn er, die trainen voor een bepaalde loop of wandeltocht, of anderen die een aantal kilometers willen halen. En weer anderen die minimaal een half uur per dag willen wandelen of rennen.

Ik heb het sprintje naar aanleiding van Geke haar bericht op 12 weken gezet, maar we moeten maar even kijken of iedereen het daar mee eens is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 8:44    

Reageer met quote
Hmmm, nu is ie met 12 weken toch op week 51 geëindigd.
Nou ja, wij lopen wel door! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 8:51    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben ook weer van de partij!!

Een gezellig en zonnig weekend allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 8:53    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn Kaktus, dat je het nieuwe sprintje hebt opgestart! Super, want inderdaad, vandaag begint het vervolg. Dus vanaf nu noteren we de kilometers hier.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 10:53    
Vrouw Weeggegevens   BosUil
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Kaktus voor dit initiatief.
Ik gooi er voor vandaag meteen 17 km in..
Hoge Veluwewandeldag met 10 km en ophalen pijlen van de routes de rest van de 17 km. Dat ging grotendeels met de auto ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 okt 2018 21:58    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mijn eerste bijdrage hier is 3,2 km, ons gewone rondje.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 2:06    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik ben er ook weer bij, uiteraard. Gisteren 6 okt 9 kmgewandeld met paard, met kruiwagen, lekker intensief bezig geweest.

Vandaag Singelloop op het programma staan en morgen gaan we op vakantie, gewoon een weekje er tussenuit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 6:07    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Succes leonie, we horen wel weer hoe het is gegaan! Alvast een fijne vakantie!

Vanmorgen rondje van 5,25 km gelopen, tot mijn verbazing gaat mijn tempo al omhoog Lachen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Corienn
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee! Mijn doel voor deze sprint is om minimaal eens per week een wandeling te maken van minstens 10 kilometer. Dat is voor deze week alvast gelukt, gisteren een molenwandeling gemaakt met een hele gezellige groep 50-plussers.

Dus zaterdag goed voor 15 kilometer.

Iedereen heel veel succes gewenst dit sprintje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 11:42    

Reageer met quote
Gezellig dat jullie alweer aangesloten zijn.
Ik had vanochtend een kort loopje van 20 minuten op het programma staan, 3,2 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 okt 2018 11:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 1 van 20