Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het einddoel (deel 6)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
tantezus schreef:
Ik wil graag van de ongezonde tussendoortjes af, dus ipv, nu gewoon fruit of yoghurt/kwark eten.
En s avonds geen chips end, meer.
En meer water drinken en meer bewegen.
Daar word aan gewerkt.

Mooie doelen.

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jul 2021 13:57    
Vrouw Weeggegevens   Felicia-87
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Hier ook veel bewegen. En vaker op een dag eten, kleine gezonde tussendoortjes. Dat werkt bij mij goed. Ik hoop in dit sprintje in de 70tig te komen dus minstens 6 kilo er af. Ik hoop dat het lukt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jul 2021 6:49    

Reageer met quote
Succes gewenst Felicia!

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 7:49    
Man Weeggegevens   GarField000
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb vandaag mijn weekgewicht ingevuld maar ik zie hier niks veranderen Lach .... wat doe ik fout?

Mijn Dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 10:00    

Reageer met quote
GarField000 schreef:
Ik heb vandaag mijn weekgewicht ingevuld maar ik zie hier niks veranderen Lach .... wat doe ik fout?

Zover ik weet kun je maar eenmaal per week een nieuw gewicht invoeren. Dat kan op zondag, het kan ook op de dagen daarna, maar nadat je het invoert kun je pas vanaf de volgende zondagochtend een nieuw gewicht invoeren.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 13:17    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik zie je gewicht staan hoor en ook in je profiel
soms duurt het even voor het zichtbaar is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 15:03    
Vrouw Weeggegevens   Bodyunderconstruction
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittend Fasting / Gezond

Reageer met quote
Hallo allemaal. Ik heb me aangemeld voor dit sprintje omdat ik al aardig richting mijn einddoel ga. Merk wel dat het nu langzamer gaat maar dat geeft absoluut niet want heb al erg veel bereikt met het afvallen.
Ik vind het leuk om af en toe mee te schrijven en zeker ook om de ervaringen van anderen te lezen. Zowel de positieve als de negatieve ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2021 9:27    

Reageer met quote
Bodyunderconstruction schreef:
Hallo allemaal. Ik heb me aangemeld voor dit sprintje omdat ik al aardig richting mijn einddoel ga. Merk wel dat het nu langzamer gaat maar dat geeft absoluut niet want heb al erg veel bereikt met het afvallen.
Ik vind het leuk om af en toe mee te schrijven en zeker ook om de ervaringen van anderen te lezen. Zowel de positieve als de negatieve ohhh

Welkom! Leuk dat je mee komt doen. Jij hebt al veel bereikt! Hoe heb je dat gedaan?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2021 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Bodyunderconstruction
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Intermittend Fasting / Gezond

Reageer met quote
In januari ben ik begonnen met Intermittent Fasting en calorieën tellen in combinatie met beweging. Qua voeding probeer ik zoveel mogelijk gezonde en bewuste keuzes te maken maar er is ook ruimte voor een cheat meal of snacks en dat maakt dat ik het goed kan volhouden. Tot nu toe werkt het voor mij in ieder geval super Erg blij
Verder probeer ik elke dag in ieder geval een half uur beweging te halen en daarnaast 3x per week een intensievere work-out erbij te doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2021 10:07    

Reageer met quote
Goed zeg! Applaus Applaus Applaus

Ga je hier zo mee door wanneer je op je streefgewicht zit?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2021 10:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6