Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Het Einddoel (deel 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
met nieuwe plannen en inzichten ga ik deze sprint ook weer in Lach

Leuk dat je meedoet! Wat zijn je plannen?

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 11:00    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
sinds 2 weken ben ik minimaal 5 dagen per week een workout aan het doen aan het einde van de dag.
en ik merk dat dit gewoon werkt.
Het is een simulans om niet meer na het avond eten te gaan eten, (een van mijn vele valkuilen) en als prettige bijkomstigheid werkt het ook goed tegen de koude voeten aan het einde van de dag hahaha

Het is maar voor ongeveer 30 minuten per dag maar het verhoogt toch nog even je hartslag waardoor je wel energie verbruikt waar ik anders alleen op de bank zou hangen, hunkerend naar een bakje chips ofzo.

de plannen zijn dus deze workout te blijven doen in de avond en ook na het avond eten niet meer te eten Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 11:08    

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
sinds 2 weken ben ik minimaal 5 dagen per week een workout aan het doen aan het einde van de dag.
en ik merk dat dit gewoon werkt.
Het is een simulans om niet meer na het avond eten te gaan eten, (een van mijn vele valkuilen) en als prettige bijkomstigheid werkt het ook goed tegen de koude voeten aan het einde van de dag hahaha

Het is maar voor ongeveer 30 minuten per dag maar het verhoogt toch nog even je hartslag waardoor je wel energie verbruikt waar ik anders alleen op de bank zou hangen, hunkerend naar een bakje chips ofzo.

de plannen zijn dus deze workout te blijven doen in de avond en ook na het avond eten niet meer te eten Lach

Super plannen! Ik vind het heel wat hoor, consequent 30 minuten per dag te doen en dan ook aan het eind van de dag! Knap!
Dat en zeker ook niet eten 's avonds gaat je vast veel voordeel opleveren!

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 13:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik denk iedere avond: kop op! maar 30 minuten! Dat is toch niets.
En met een lekker muziekje er bij motiveert dat best aardig Lach
en vaak heb ik in de avond koude voeten en daar kan ik niet mee slapen.
Als ik die workout heb gedaan ben ik ook helemaal lekker warm, dat is ook wel fijn.
Dus dat helpt.

en een hlf uurtje dansen is ook een goede workout, dus het hoeft niet allemaal saai te zijn Lachen

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 16:44    

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
ik denk iedere avond: kop op! maar 30 minuten! Dat is toch niets.
En met een lekker muziekje er bij motiveert dat best aardig Lach
en vaak heb ik in de avond koude voeten en daar kan ik niet mee slapen.
Als ik die workout heb gedaan ben ik ook helemaal lekker warm, dat is ook wel fijn.
Dus dat helpt.

en een hlf uurtje dansen is ook een goede workout, dus het hoeft niet allemaal saai te zijn Lachen

Goed bezig! Erg blij Applaus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 19:28    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier een klein groen vakje vrijdag, de hele week ging mijn gewicht op en neer, 500 gram eraf, 700 gram erbij, volgende dag weer 600 gram eraf enz. Vorige week ook niet heel netjes gedaan, overdag gaat het goed, doe ik niks geks. Maar dan het avondeten, schep ik weer teveel op, soms 2 keer. Komt omdat ik teveel lekkere recepten had gemaakt die niet heel gezond waren Lachen mijn eigen schuld dus haha maar goed, toch iets groen dus.. Nu weer vol goede moed verder.

Hoewel ik vandaag ook wat meer heb gezondigd maar dat maakt me niks, want mijn jongste zoon is jarig en hebben een heerlijk taartje gegeten. Erg blij

Morgen weer een nieuwe dag! Dan gaan de jongste 2 weer naar school en heb ik eindelijk tijd voor een langere workout. Heb al voor 2 weken een workout in mijn kalender dus kom maar op.

Hopelijk vrijdag dan weer een mooier groen vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 19:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier blijven de scholen helaas dicht morgen Sip

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 19:53    

Reageer met quote
Kan me voorstellen dat het fijn is wanneer de kinderen weer naar school gaan en het dagelijks leven weer iets normaler wordt...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 10:03    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Vegan

Reageer met quote
Werkt hier ook altijd het prettigste, het normale ritme.
Nu die corona nog weg Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Inkie45
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low-carb (south beach)

Reageer met quote
Gister begonnen met de 5 daagse keto soep kuur.
Om even een echte reset te maken.
Sta al een paar weken rond hetzelfde gewicht.
Even terug in het gareel...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 feb 2021 10:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Pagina 2 van 11