Auteur |
Bericht |
Wakkertje Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 18-4-2010 Berichten: 42 Dieet: Gezond eten/Sonja Bakker Woonplaats: Bennekom
|
|
Vandaag heb ik Sonja Bakker weer opgepakt.
Een paar weken geleden was ik daar al aan begonnen, maar het ging weer wat minder......
Vandaag mag ik eten:
- 1 bruine boterham met magere ham en 1 plak ontbijtkoek
- 1 kiwi
- 2 crackers met filet am. (moest nog op) en halvajam
- 250 gr. magere kwark
- roerbakgroenten met kalkoenfilet en rijst, en een scheut woksaus.
En dan natuurlijk vooral veel water er bij drinken. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 apr 2010 13:35 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 18-4-2010 Berichten: 42 Dieet: Gezond eten/Sonja Bakker Woonplaats: Bennekom
|
|
Het moet nu toch echt gaan lukken.
De kilootjes moeten er van af. Wat zou het heerlijk zijn als ik me deze zomer niet zou hoeven te schamen in bikini.
De moeilijkste momenten vind ik vooral de avonden. Als ik lekker met mijn man voor de tv zit, of gezellig wat zit te lezen, dan snaaien wij graag. Lekker met een glaasje wijn er bij of met een biertje. Dat moet ik toch echt gaan veranderen!!
Een gezonde levensstijl is belangrijk. Zeker ook voor onze twee lieve zoontjes (2,5 en 1 jaar).
En overdag tussendoor fruit eten. Mijn kindjes krijgen het wel netjes, dan moet ik het zelf ook doen!!!
Maar goed. Ik ga er voor!! Deze keer gaat het lukken_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 apr 2010 19:06 |
|
 |

|
|
Zo, vandaag is er weer een nieuwe dag Sonja B.
Gisteren heb ik het goed volgehouden, dat moet ik vandaag ook zeker doen!! De weegclub is een mooie motivatie om het dit keer te gaan volhouden.
Mijn menu vandaag:
- 2 crackers met achterham en 30+ kaas
- een appel
- 250 gr. Optimel vruchtenyoghurt, 2 crackers met halvajam
- 1 glas Optimel drink
- aardappelpuree, snijbonen (moest eigenlijk peultjes of worteltjes zijn maar manlief lust dit niet) en zalmfilet. 1 lepel magere jus
- 1 Sultana
Het is weer een mooi menu. Vooral de lunch vind ik erg veel. Heb ik misschien 's middags minder trek.
Het water drinken gaat ook goed. Ik heb een 0,5 lt waterflesje en daar moet ik er gewoon vier van leegdrinken. Daarnaast drink ik ook nog wel wat thee en koffie.
We gaan er weer voor vandaag!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 apr 2010 9:09 |
|
 |
Fenna Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi!
Herkenbaar hoor, 's avonds op de bank niet snaaien... ik pak dan altijd worteltjes of komkommer (met evt een zelfgemaakt dipsausje light) als ik het niet volhou.
Ik volg Sonja maar wel met extra toevoegingen. Op de dagen dat ik sport volg ik Sonja voor de man
Succes!_________________ Mijn startgewicht voor de 12 weken actie is 82 en mijn streefgewicht is 75
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 apr 2010 21:21 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 21 apr 2010 8:33 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 22 apr 2010 9:23 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 23 apr 2010 12:39 |
|
 |
|
 |
Fenna Vaste Weegclubfan

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 24 apr 2010 16:30 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 25 apr 2010 10:27 |
|
 |

|
|
Er is weer een nieuwe week begonnen.
Het weekend is altijd moeilijk om streng te zijn. Maar vandaag gaan we gewoon weer vol goede moed verder.
Mijn menu voor vandaag:
- 2 crackers met halvajam
- sinaasappel
- 2 boterhammen met rauwe ham en 30+ kaas, 1 opkikker
- Breaker
- pasta met ital. wokgroenten, rundvleesreepjes en scheutje woksaus, rauwkost
- trosje druiven.
Ik heb me echt voorgenomen om deze week tussendoor minder op de weegschaal te gaan staan. Hopelijk kan ik dat volhouden. Ook moet ik deze week weer naar de sportschool. Beweging is zo belangrijk bij het afvallen. We gaan er weer voor!! Ik moet voor ogen houden wat het resultaat zal zijn, zeker met de zomer op komst._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 26 apr 2010 9:26 |
|
 |
|
|